Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompilatory
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Języki programowania są sposobami zapisu przedstawiającymi obliczenia w sposób zrozumiały dla ludzi i dla maszyn. Świat, jaki dziś znamy, uzależniony jest od języków programowania, gdyż całe oprogramowanie działające na wszystkich komputerach zostało napisane w jakimś języku programowania. Jednak zanim możliwe będzie uruchomienie programu, musi on najpierw zostać przetłumaczony do postaci, w której komputer będzie mógł go wykonać. Tłumaczenie to odbywa się za pomocą specjalnych systemów programowych zwanych kompilatorami. II edycja klasycznej książki, znanej na całym świecie jako Dragon Book, jest poświęcona projektowaniu i implementacji kompilatorów. W dokładniejszym zrozumieniu i przyswojeniu tematu, pomagają czytelnikowi liczne, rozbudowane ćwiczenia zawarte w każdym podrozdziale. Dzięki lekturze poznasz: - Podstawowe zagadnienia związane z architekturą komputerów oraz zasady języków programowania - Omówienie analizy leksykalnej, wyrażeń regularnych, automatów skończonych i narzędzi generujących leksery - Główne metody parsingu - Podstawowe koncepcje definicji kierowanych składnią i translacji sterowanej składnią - Zasady projektowania generatora kodu - Technologie optymalizacji kodu Nowe rozdziały obejmują takie zagadnienia jak: - Środowiska wykonawcze, w tym: mechanizmy odśmiecania pamięci i zarządzanie stosem - Optymalizacje na poziomie instrukcji - Wykrywanie i wykorzystywanie równoległości w większej skali - Analizy międzyproceduralne Zasady i techniki projektowania kompilatorów mają zastosowanie w tak wielu dziedzinach, że na pewno każdy informatyk spotka się z nimi w swojej pracy wielokrotnie. Studiowanie pisania kompilatorów oznacza poznawanie takich zagadnień jak: języki programowania, architektura komputerów, teoria języka, algorytmy i inżynieria oprogramowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Języki programowania są sposobami zapisu przedstawiającymi obliczenia w sposób zrozumiały dla ludzi i dla maszyn. Świat, jaki dziś znamy, uzależniony jest od języków programowania, gdyż całe oprogramowanie działające na wszystkich komputerach zostało napisane w jakimś języku programowania. Jednak zanim możliwe będzie uruchomienie programu, musi on najpierw zostać przetłumaczony do postaci, w której komputer będzie mógł go wykonać. Tłumaczenie to odbywa się za pomocą specjalnych systemów programowych zwanych kompilatorami. II edycja klasycznej książki, znanej na całym świecie jako Dragon Book, jest poświęcona projektowaniu i implementacji kompilatorów. W dokładniejszym zrozumieniu i przyswojeniu tematu, pomagają czytelnikowi liczne, rozbudowane ćwiczenia zawarte w każdym podrozdziale. Dzięki lekturze poznasz: - Podstawowe zagadnienia związane z architekturą komputerów oraz zasady języków programowania - Omówienie analizy leksykalnej, wyrażeń regularnych, automatów skończonych i narzędzi generujących leksery - Główne metody parsingu - Podstawowe koncepcje definicji kierowanych składnią i translacji sterowanej składnią - Zasady projektowania generatora kodu - Technologie optymalizacji kodu Nowe rozdziały obejmują takie zagadnienia jak: - Środowiska wykonawcze, w tym: mechanizmy odśmiecania pamięci i zarządzanie stosem - Optymalizacje na poziomie instrukcji - Wykrywanie i wykorzystywanie równoległości w większej skali - Analizy międzyproceduralne Zasady i techniki projektowania kompilatorów mają zastosowanie w tak wielu dziedzinach, że na pewno każdy informatyk spotka się z nimi w swojej pracy wielokrotnie. Studiowanie pisania kompilatorów oznacza poznawanie takich zagadnień jak: języki programowania, architektura komputerów, teoria języka, algorytmy i inżynieria oprogramowania.