Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter? Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników. Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem. Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną. Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Klucz. zawiera ponadto: - odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, - odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, - rysunki i schematy, - wszechstronny indeks, -słowniczek angielsko-polski, Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu. Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter? Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników. Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem. Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną. Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł. Klucz. zawiera ponadto: - odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim, - odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę, - rysunki i schematy, - wszechstronny indeks, -słowniczek angielsko-polski, Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu. Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 16.62 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 350
Rok wydania: 2008
Rozmiar: 142 x 205 mm
ID: 9788301154486
Autorzy: Diane Canwell, Jonathan Sutherland
Wydawnictwo: PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN
Inne książki: Diane Canwell
16.62 zł
dobry
-
16.62 zł
dobry
8.25 zł
jak nowa
-
8.25 zł
jak nowa
Taniej o 31.65 zł 39.90 zł
11.41 zł
jak nowa
-
11.41 zł
jak nowa
Taniej o 3.49 zł 14.90 zł
7.97 zł
jak nowa
-
7.97 zł
jak nowa
-
7.88 zł
dobry
Taniej o 1.02 zł 8.99 zł
8.09 zł
jak nowa
-
8.09 zł
jak nowa
-
9.31 zł
dobry
Taniej o 6.81 zł 14.90 zł
Inne książki: Pozostałe książki
35.74 zł
jak nowa
-
35.74 zł
jak nowa
Taniej o 33.26 zł 69.00 zł
58.63 zł
widoczne ślady używania
-
58.63 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 124.87 zł 183.50 zł
11.29 zł
jak nowa
-
11.29 zł
jak nowa
-
10.85 zł
dobry
Taniej o 13.70 zł 24.99 zł
40.31 zł
jak nowa
-
40.31 zł
jak nowa
Taniej o 9.59 zł 49.90 zł
26.52 zł
jak nowa
-
26.52 zł
jak nowa
Taniej o 18.38 zł 44.90 zł
23.45 zł
jak nowa
-
23.45 zł
jak nowa
Taniej o 16.45 zł 39.90 zł
22.05 zł
jak nowa
-
22.05 zł
jak nowa
Taniej o 7.90 zł 29.95 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew