Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zachowując troskę o klientów i traktując ich jak najcenniejszy skarb, menedżerowie sprzedaży dążą do nawiązania relacji z dochodowymi klientami. Pozyskanie takiego klienta jest nie lada wyzwaniem i wymaga znacznego nakładu pracy. Dużo prościej jest zainteresować nową ofertą osoby, które miały już wcześniej okazję korzystać z naszych usług. Kluczowe jest, aby były one zadowolone z wcześniejszych zakupów oraz z jakości obsługi posprzedażowej, jaką oferuje nasza firma. Pozytywne doświadczenia zdobyte podczas kontaktów z klientem mogą zdziałać prawdziwe cuda. Niemniej, praca w departamencie obsługi klienta nie jest pozbawiona trudności. Autor tej książki doskonale rozumie te wyzwania, mając trzykrotną dekadę doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z klientami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zachowując troskę o klientów i traktując ich jak najcenniejszy skarb, menedżerowie sprzedaży dążą do nawiązania relacji z dochodowymi klientami. Pozyskanie takiego klienta jest nie lada wyzwaniem i wymaga znacznego nakładu pracy. Dużo prościej jest zainteresować nową ofertą osoby, które miały już wcześniej okazję korzystać z naszych usług. Kluczowe jest, aby były one zadowolone z wcześniejszych zakupów oraz z jakości obsługi posprzedażowej, jaką oferuje nasza firma. Pozytywne doświadczenia zdobyte podczas kontaktów z klientem mogą zdziałać prawdziwe cuda. Niemniej, praca w departamencie obsługi klienta nie jest pozbawiona trudności. Autor tej książki doskonale rozumie te wyzwania, mając trzykrotną dekadę doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z klientami.