Książka - Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zachowując troskę o klientów i traktując ich jak najcenniejszy skarb, menedżerowie sprzedaży dążą do nawiązania relacji z dochodowymi klientami. Pozyskanie takiego klienta jest nie lada wyzwaniem i wymaga znacznego nakładu pracy. Dużo prościej jest zainteresować nową ofertą osoby, które miały już wcześniej okazję korzystać z naszych usług. Kluczowe jest, aby były one zadowolone z wcześniejszych zakupów oraz z jakości obsługi posprzedażowej, jaką oferuje nasza firma. Pozytywne doświadczenia zdobyte podczas kontaktów z klientem mogą zdziałać prawdziwe cuda. Niemniej, praca w departamencie obsługi klienta nie jest pozbawiona trudności. Autor tej książki doskonale rozumie te wyzwania, mając trzykrotną dekadę doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z klientami.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Zachowując troskę o klientów i traktując ich jak najcenniejszy skarb, menedżerowie sprzedaży dążą do nawiązania relacji z dochodowymi klientami. Pozyskanie takiego klienta jest nie lada wyzwaniem i wymaga znacznego nakładu pracy. Dużo prościej jest zainteresować nową ofertą osoby, które miały już wcześniej okazję korzystać z naszych usług. Kluczowe jest, aby były one zadowolone z wcześniejszych zakupów oraz z jakości obsługi posprzedażowej, jaką oferuje nasza firma. Pozytywne doświadczenia zdobyte podczas kontaktów z klientem mogą zdziałać prawdziwe cuda. Niemniej, praca w departamencie obsługi klienta nie jest pozbawiona trudności. Autor tej książki doskonale rozumie te wyzwania, mając trzykrotną dekadę doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z klientami.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 224
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 145 × 210 mm
ID: 9788328314399
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Robert Zych

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info