Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kim Ty jesteś? Ja kontra Adwersarz w polskiej...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy tej monografii analizują rolę i znaczenie Innego w kontekście komunikacji politycznej. Skupiają się na dynamice między aktywnymi uczestnikami debaty politycznej, badając, jak każda ze stron postrzega siebie i swojego adwersarza. Wyobrażenia te mogą być wyrażane wprost lub przekazywane w sposób bardziej subtelny, na przykład poprzez sugestie zawarte w wypowiedziach lub za pomocą wskazówek prozodyczno-fonetycznych. Każdy rozdział przybliża odmienną perspektywę badawczą, pozwalającą na zrozumienie mechanizmów i narzędzi interakcji uczestników debaty telewizyjnej. Analizowane są emocje wyrażane przez polityków, ich wartościowanie pod kątem dźwiękowym, akustycznym i intonacyjnym, a także poszukiwanie ukrytych elementów charakterystyki wzajemnej polityków, które mogą być zakamuflowane w komunikacyjnej strategii rozmówców. Monografia przedstawia również modele wyobrażeń o sobie i o przeciwniku, wychodząc od analizy współdziałania w debatach telewizyjnych. Publikacja jest kierowana przede wszystkim do lingwistów, ale może także zainteresować politologów i specjalistów zajmujących się kreowaniem wizerunku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy tej monografii analizują rolę i znaczenie Innego w kontekście komunikacji politycznej. Skupiają się na dynamice między aktywnymi uczestnikami debaty politycznej, badając, jak każda ze stron postrzega siebie i swojego adwersarza. Wyobrażenia te mogą być wyrażane wprost lub przekazywane w sposób bardziej subtelny, na przykład poprzez sugestie zawarte w wypowiedziach lub za pomocą wskazówek prozodyczno-fonetycznych. Każdy rozdział przybliża odmienną perspektywę badawczą, pozwalającą na zrozumienie mechanizmów i narzędzi interakcji uczestników debaty telewizyjnej. Analizowane są emocje wyrażane przez polityków, ich wartościowanie pod kątem dźwiękowym, akustycznym i intonacyjnym, a także poszukiwanie ukrytych elementów charakterystyki wzajemnej polityków, które mogą być zakamuflowane w komunikacyjnej strategii rozmówców. Monografia przedstawia również modele wyobrażeń o sobie i o przeciwniku, wychodząc od analizy współdziałania w debatach telewizyjnych. Publikacja jest kierowana przede wszystkim do lingwistów, ale może także zainteresować politologów i specjalistów zajmujących się kreowaniem wizerunku.
