InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kartka z kalendarza to zestaw składający się z czterdziestu dwustronnych tematycznych kart pracy oraz materiałów uzupełniających zawierających m.in. zadania plastyczne i opisy gier oraz z zeszytu-instrukcji. Głównym celem publikacji jest chronologiczne porządkowanie wydarzeń z życia dziecka, zrozumienie przez nie upływu czasu i zdobycie umiejętności umiejscawiania zdarzeń w ramach własnoręcznie zbudowanego kalendarza. Przedstawiony materiał może być wykorzystany w edukacji wczesnoszkolnej: na lekcjach jako wprowadzenie lub podsumowanie omawianych treści programowych oraz w czasie indywidualnych zajęć terapeutycznych z dziećmi rozwijającymi się nieharmonijnie, na przykład z opóźnionym rozwojem językowym spowodowanym niepełnosprawnością słuchową, intelektualną oraz sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kartka z kalendarza to zestaw składający się z czterdziestu dwustronnych tematycznych kart pracy oraz materiałów uzupełniających zawierających m.in. zadania plastyczne i opisy gier oraz z zeszytu-instrukcji. Głównym celem publikacji jest chronologiczne porządkowanie wydarzeń z życia dziecka, zrozumienie przez nie upływu czasu i zdobycie umiejętności umiejscawiania zdarzeń w ramach własnoręcznie zbudowanego kalendarza. Przedstawiony materiał może być wykorzystany w edukacji wczesnoszkolnej: na lekcjach jako wprowadzenie lub podsumowanie omawianych treści programowych oraz w czasie indywidualnych zajęć terapeutycznych z dziećmi rozwijającymi się nieharmonijnie, na przykład z opóźnionym rozwojem językowym spowodowanym niepełnosprawnością słuchową, intelektualną oraz sprzężonymi zaburzeniami rozwojowymi.