Książka - Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych

Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dr Małgorzata Smolska pełni funkcję adiunkta w Katedrze Organizacji i Zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim. Jest licencjonowanym trenerem narzędzi psychometrycznych ILM72 oraz MTQ48, a także coach ACSTH i certyfikowanym menedżerem projektów takich jak PRINCE2 Practicioner, Agile Practicioner, Scrum Master, P3O, czy MOP. Autorka ponad trzydziestu publikacji naukowych, dr Smolska prezentuje w swojej książce gruntowną analizę kapitału relacyjnego w sektorze usług szkoleniowych. Książka ta skierowana jest zarówno do środowiska akademickiego, jak i do praktyków zarządzania, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat rozwoju relacji biznesowych w tej branży.

Monografia stanowi kompleksowe studium kapitału relacyjnego w przedsiębiorstwach rynku usług szkoleniowych i znacząco wzbogaca istniejącą wiedzę w tym zakresie. Jest cennym źródłem wiedzy dla naukowców, doktorantów, studentów oraz praktyków zarządzania, którzy pragną lepiej zrozumieć ten aspekt działalności biznesowej. Dr hab. inż. Joanna Kałkowska z Politechniki Poznańskiej podkreśla oryginalność i praktyczną użyteczność książki w swoim fragmencie recenzji. Natomiast dr hab. Justyna Łapińska z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika wskazuje na jej inspirujący charakter oraz aplikacyjny potencjał, który może być wykorzystany w praktyce biznesowej.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Dr Małgorzata Smolska pełni funkcję adiunkta w Katedrze Organizacji i Zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim. Jest licencjonowanym trenerem narzędzi psychometrycznych ILM72 oraz MTQ48, a także coach ACSTH i certyfikowanym menedżerem projektów takich jak PRINCE2 Practicioner, Agile Practicioner, Scrum Master, P3O, czy MOP. Autorka ponad trzydziestu publikacji naukowych, dr Smolska prezentuje w swojej książce gruntowną analizę kapitału relacyjnego w sektorze usług szkoleniowych. Książka ta skierowana jest zarówno do środowiska akademickiego, jak i do praktyków zarządzania, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat rozwoju relacji biznesowych w tej branży.

Monografia stanowi kompleksowe studium kapitału relacyjnego w przedsiębiorstwach rynku usług szkoleniowych i znacząco wzbogaca istniejącą wiedzę w tym zakresie. Jest cennym źródłem wiedzy dla naukowców, doktorantów, studentów oraz praktyków zarządzania, którzy pragną lepiej zrozumieć ten aspekt działalności biznesowej. Dr hab. inż. Joanna Kałkowska z Politechniki Poznańskiej podkreśla oryginalność i praktyczną użyteczność książki w swoim fragmencie recenzji. Natomiast dr hab. Justyna Łapińska z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika wskazuje na jej inspirujący charakter oraz aplikacyjny potencjał, który może być wykorzystany w praktyce biznesowej.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 72.98 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 255
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381020930
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info