Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dr Małgorzata Smolska pełni funkcję adiunkta w Katedrze Organizacji i Zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim. Jest licencjonowanym trenerem narzędzi psychometrycznych ILM72 oraz MTQ48, a także coach ACSTH i certyfikowanym menedżerem projektów takich jak PRINCE2 Practicioner, Agile Practicioner, Scrum Master, P3O, czy MOP. Autorka ponad trzydziestu publikacji naukowych, dr Smolska prezentuje w swojej książce gruntowną analizę kapitału relacyjnego w sektorze usług szkoleniowych. Książka ta skierowana jest zarówno do środowiska akademickiego, jak i do praktyków zarządzania, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat rozwoju relacji biznesowych w tej branży.
Monografia stanowi kompleksowe studium kapitału relacyjnego w przedsiębiorstwach rynku usług szkoleniowych i znacząco wzbogaca istniejącą wiedzę w tym zakresie. Jest cennym źródłem wiedzy dla naukowców, doktorantów, studentów oraz praktyków zarządzania, którzy pragną lepiej zrozumieć ten aspekt działalności biznesowej. Dr hab. inż. Joanna Kałkowska z Politechniki Poznańskiej podkreśla oryginalność i praktyczną użyteczność książki w swoim fragmencie recenzji. Natomiast dr hab. Justyna Łapińska z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika wskazuje na jej inspirujący charakter oraz aplikacyjny potencjał, który może być wykorzystany w praktyce biznesowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dr Małgorzata Smolska pełni funkcję adiunkta w Katedrze Organizacji i Zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim. Jest licencjonowanym trenerem narzędzi psychometrycznych ILM72 oraz MTQ48, a także coach ACSTH i certyfikowanym menedżerem projektów takich jak PRINCE2 Practicioner, Agile Practicioner, Scrum Master, P3O, czy MOP. Autorka ponad trzydziestu publikacji naukowych, dr Smolska prezentuje w swojej książce gruntowną analizę kapitału relacyjnego w sektorze usług szkoleniowych. Książka ta skierowana jest zarówno do środowiska akademickiego, jak i do praktyków zarządzania, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat rozwoju relacji biznesowych w tej branży.
Monografia stanowi kompleksowe studium kapitału relacyjnego w przedsiębiorstwach rynku usług szkoleniowych i znacząco wzbogaca istniejącą wiedzę w tym zakresie. Jest cennym źródłem wiedzy dla naukowców, doktorantów, studentów oraz praktyków zarządzania, którzy pragną lepiej zrozumieć ten aspekt działalności biznesowej. Dr hab. inż. Joanna Kałkowska z Politechniki Poznańskiej podkreśla oryginalność i praktyczną użyteczność książki w swoim fragmencie recenzji. Natomiast dr hab. Justyna Łapińska z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika wskazuje na jej inspirujący charakter oraz aplikacyjny potencjał, który może być wykorzystany w praktyce biznesowej.
