Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Język polski. Wykłady z metodyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Język polski często traktowany jest powierzchownie, gdyż wielu uznaje, że skoro potrafimy się nim posługiwać, nie wymaga on szczególnej uwagi. W porównaniu do innych przedmiotów szkolnych, niektóre uznawane są za bardziej nowoczesne i oferujące konkretne korzyści edukacyjne i zawodowe. Problem z językiem polskim polega na tym, że jego wartość jest niemierzalna i nieprzyczyniająca się bezpośrednio do korzyści materialnych. Dyskusje o literaturze i jej analizie zdają się nie wspierać bezpośrednich potrzeb rynku pracy, co może stanowić przeszkodę w nowoczesnym świecie zorientowanym na szybki zysk.
W tej sytuacji głos zabiera Zofia Agnieszka Kłakówna w swojej książce "Język polski. Wykłady z metodyki". Przeprowadza ona krytyczną analizę programu nauczania, wskazując na jego niedociągnięcia, popierając swoje argumenty solidnym tłem socjologicznym i psychologicznym. Dodatkowo, Kłakówna przedstawia swoją wizję humanistycznego podejścia do edukacji, proponując konkretne przykłady, jak można skutecznie przełożyć teorię na praktyczne działania w edukacji.
Jej podręcznik ma na celu stworzenie rzeczywistej szkoły "myślenia o zawodzie polonisty", jak nawiązuje tytuł, oferując nową perspektywę na rolę języka polskiego w edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Język polski często traktowany jest powierzchownie, gdyż wielu uznaje, że skoro potrafimy się nim posługiwać, nie wymaga on szczególnej uwagi. W porównaniu do innych przedmiotów szkolnych, niektóre uznawane są za bardziej nowoczesne i oferujące konkretne korzyści edukacyjne i zawodowe. Problem z językiem polskim polega na tym, że jego wartość jest niemierzalna i nieprzyczyniająca się bezpośrednio do korzyści materialnych. Dyskusje o literaturze i jej analizie zdają się nie wspierać bezpośrednich potrzeb rynku pracy, co może stanowić przeszkodę w nowoczesnym świecie zorientowanym na szybki zysk.
W tej sytuacji głos zabiera Zofia Agnieszka Kłakówna w swojej książce "Język polski. Wykłady z metodyki". Przeprowadza ona krytyczną analizę programu nauczania, wskazując na jego niedociągnięcia, popierając swoje argumenty solidnym tłem socjologicznym i psychologicznym. Dodatkowo, Kłakówna przedstawia swoją wizję humanistycznego podejścia do edukacji, proponując konkretne przykłady, jak można skutecznie przełożyć teorię na praktyczne działania w edukacji.
Jej podręcznik ma na celu stworzenie rzeczywistej szkoły "myślenia o zawodzie polonisty", jak nawiązuje tytuł, oferując nową perspektywę na rolę języka polskiego w edukacji.
