Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Japoński teatr nowoczesny. Od kabuki do shinpa, czyli kłopoty z realizmem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Japoński teatr nowoczesny. Od kabuki do shinpa, czyli kłopoty z realizmem" to fascynująca kontynuacja cyklu poświęconego japońskiej scenie teatralnej, który obejmuje między innymi takie prace jak "Maska na japońskiej scenie" i "Japoński teatr klasyczny". Książka ta nie tylko rozwija wątki poruszone w poprzednich tomach, ale także stanowi przedsmak kolejnej części zatytułowanej "Japonski teatr nowoczesny. Shinpa, shingeki". Autorka wnikliwie analizuje różnice i podobieństwa pomiędzy japońskimi a zachodnimi koncepcjami realizmu, podkreślając ich wpływ na sposób przedstawiania rzeczywistości w sztuce teatralnej. Skupia się w szczególności na klasycznych formach teatru, takich jak no i kabuki, badając ich związki z literaturą i sztuką wizualną. Tekst zwraca uwagę na korespondencję uczuć i idei pomiędzy artystami z różnych kręgów kulturowych, jednocześnie ukazując złożoność procesu przystosowywania zachodnich tradycji teatralnych w Japonii zapoczątkowanego w drugiej połowie XIX wieku. Kluczową rolę w tym procesie odgrywały nurty shinpa i shingeki, które wniosły nowoczesność na japońskie sceny. Wartością dodaną do omówionej problematyki są drzeworyty (ukiyo-e) zilustrowane i skomentowane przez Beatę Romanowicz, które wzbogacają i dopełniają przedstawiane idee. Pozycja ta jest niezwykle wartościowa nie tylko dla badaczy kultury japońskiej, teatrologów czy literaturoznawców, ale także dla artystów oraz wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą humanistyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Japoński teatr nowoczesny. Od kabuki do shinpa, czyli kłopoty z realizmem" to fascynująca kontynuacja cyklu poświęconego japońskiej scenie teatralnej, który obejmuje między innymi takie prace jak "Maska na japońskiej scenie" i "Japoński teatr klasyczny". Książka ta nie tylko rozwija wątki poruszone w poprzednich tomach, ale także stanowi przedsmak kolejnej części zatytułowanej "Japonski teatr nowoczesny. Shinpa, shingeki". Autorka wnikliwie analizuje różnice i podobieństwa pomiędzy japońskimi a zachodnimi koncepcjami realizmu, podkreślając ich wpływ na sposób przedstawiania rzeczywistości w sztuce teatralnej. Skupia się w szczególności na klasycznych formach teatru, takich jak no i kabuki, badając ich związki z literaturą i sztuką wizualną. Tekst zwraca uwagę na korespondencję uczuć i idei pomiędzy artystami z różnych kręgów kulturowych, jednocześnie ukazując złożoność procesu przystosowywania zachodnich tradycji teatralnych w Japonii zapoczątkowanego w drugiej połowie XIX wieku. Kluczową rolę w tym procesie odgrywały nurty shinpa i shingeki, które wniosły nowoczesność na japońskie sceny. Wartością dodaną do omówionej problematyki są drzeworyty (ukiyo-e) zilustrowane i skomentowane przez Beatę Romanowicz, które wzbogacają i dopełniają przedstawiane idee. Pozycja ta jest niezwykle wartościowa nie tylko dla badaczy kultury japońskiej, teatrologów czy literaturoznawców, ale także dla artystów oraz wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą humanistyką.
