Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak skutecznie omijać nie w biznesie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać ‘Nie’ już jutro!Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać „Nie” klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.Fragment ze wstępu:„Czy ja sugeruję, że wykorzystując wiedzę zdobytą dzięki tej książce nigdy nie usłyszysz odpowiedzi "Nie"? Pozwól, że zadam Ci pytanie: czy byłbyś zadowolony, gdybyś mógł zmniejszyć częstotliwość odpowiedzi "Nie" o połowę? Jeśli powiedziałeś "TAK!", bądź cierpliwy, ponieważ czeka cię interesująca podróż, dzięki której zdobędziesz odpowiednie umiejętności, by to osiągnąć. Poradnik ten daje ci najnowocześniejsze narzędzia, jakie tylko można znaleźć, by "Ominąć Nie". Jeśli zdecydujesz się ich użyć, przyniosą Ci one korzyści, których nawet nie możesz sobie wyobrazić - na razie.”Wybrane opinie o książce:“Ta książka pokazuje, jak natychmiast nawiązać dobre stosunki z klientami, jak zmniejszyć opór kupującego i stać się bardziej wiarygodnym w relacjach z każdym klientem.” -Brian Tracy“To jest dokładnie to, czego potrzebowałam! Ta książka ma praktyczne zastosowanie. Wiedziałam, że za niewielką cenę tej wpływowej książki otrzymam rady warte tysiące dolarów. Jako trener biznesowy, chętnie polecę ją moim klientom i będę obserwować, jak rosną ich dochody i jakość życia. Jest to ‘lektura obowiązkowa’ dla każdego zajmującego się sprzedażą, czyli dla nas wszystkich.” -Dr. Clare Albright, Autorka książki Neurofeedback: Transforming Your Life with Brain Biofeedback
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać ‘Nie’ już jutro!Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać „Nie” klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.Fragment ze wstępu:„Czy ja sugeruję, że wykorzystując wiedzę zdobytą dzięki tej książce nigdy nie usłyszysz odpowiedzi "Nie"? Pozwól, że zadam Ci pytanie: czy byłbyś zadowolony, gdybyś mógł zmniejszyć częstotliwość odpowiedzi "Nie" o połowę? Jeśli powiedziałeś "TAK!", bądź cierpliwy, ponieważ czeka cię interesująca podróż, dzięki której zdobędziesz odpowiednie umiejętności, by to osiągnąć. Poradnik ten daje ci najnowocześniejsze narzędzia, jakie tylko można znaleźć, by "Ominąć Nie". Jeśli zdecydujesz się ich użyć, przyniosą Ci one korzyści, których nawet nie możesz sobie wyobrazić - na razie.”Wybrane opinie o książce:“Ta książka pokazuje, jak natychmiast nawiązać dobre stosunki z klientami, jak zmniejszyć opór kupującego i stać się bardziej wiarygodnym w relacjach z każdym klientem.” -Brian Tracy“To jest dokładnie to, czego potrzebowałam! Ta książka ma praktyczne zastosowanie. Wiedziałam, że za niewielką cenę tej wpływowej książki otrzymam rady warte tysiące dolarów. Jako trener biznesowy, chętnie polecę ją moim klientom i będę obserwować, jak rosną ich dochody i jakość życia. Jest to ‘lektura obowiązkowa’ dla każdego zajmującego się sprzedażą, czyli dla nas wszystkich.” -Dr. Clare Albright, Autorka książki Neurofeedback: Transforming Your Life with Brain Biofeedback