Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak pracować z (niemal) każdym. Pięć pytań pozwalających tworzyć najlepsze możliwe relacje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Książka ta to unikalny przewodnik, który oferuje praktyczne narzędzia oraz obserwacje, umożliwiające podejście do każdej rozmowy z pozytywnym rezultatem,” mówi Stefani Okamoto, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie. Według Bruce'a W. Parkera, dyrektora ds. sprzedaży w Deloitte Kanada, książka upraszcza skomplikowane procesy związane z nawiązywaniem, doskonaleniem i podtrzymywaniem naszych najlepszych możliwych relacji. Z kolei Dave Stachowiak, prowadzący podcast „Coaching for Leaders”, chwali strukturę nauczaną przez Michaela Bungaya Staniera jako pomocną dla liderów w skutecznym rozpoczynaniu nowych relacji.
Ten przewodnik pokaże Ci, jak nawiązywać relacje, które są bezpieczne, intensywne i naprawialne. Twoje zawodowe szczęście i sukces są nierozerwalnie związane z jakością relacji, które utrzymujesz. Dotyczy to zarówno ludzi, którymi zarządzasz, współpracy z przełożonymi, jak i interakcji z kolegami z pracy. Ważne są także kontakty z klientami, zarówno tymi nowymi, jak i kluczowymi. Jednak większość z nas często pozostawia te relacje przypadkowi, licząc, że wszystko potoczy się dobrze. Z czasem każda relacja, nawet ta początkowo idealna, może się pogorszyć lub zboczyć z kursu. Wielu z nas nie wie, jak sobie z tym poradzić, szukając winy w innych, w sobie lub w świecie dookoła. Nierzadko przeżywamy emocje takie jak smutek, złość czy frustracja, a w końcu akceptujemy, że relacje w naturalny sposób ulegają pogorszeniu.
To jednak nie musi być normą. Każda relacja zawodowa ma potencjał do poprawy. Wyobraź sobie, że możesz utrzymywać pozytywne relacje przez długi czas, ograniczać negatywne aspekty tych trudniejszych, a także szybko odbudowywać te, które zaczynają się psuć. Kluczem jest aktywne tworzenie Najlepszej Możliwej Relacji (NMR). Angażując się w ten proces, świadomie formujesz i kontrolujesz sposoby współpracy zamiast zdawać się na bieg wydarzeń. NMR pomaga zbudować relacje, które są trwałe i zdrowe, co jest fundamentem szczęśliwszych i skuteczniejszych interakcji zawodowych. Zrezygnuj z przypadkowości. Zaczynaj świadomie tworzyć najlepsze możliwe relacje już dziś!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Książka ta to unikalny przewodnik, który oferuje praktyczne narzędzia oraz obserwacje, umożliwiające podejście do każdej rozmowy z pozytywnym rezultatem,” mówi Stefani Okamoto, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie. Według Bruce'a W. Parkera, dyrektora ds. sprzedaży w Deloitte Kanada, książka upraszcza skomplikowane procesy związane z nawiązywaniem, doskonaleniem i podtrzymywaniem naszych najlepszych możliwych relacji. Z kolei Dave Stachowiak, prowadzący podcast „Coaching for Leaders”, chwali strukturę nauczaną przez Michaela Bungaya Staniera jako pomocną dla liderów w skutecznym rozpoczynaniu nowych relacji.
Ten przewodnik pokaże Ci, jak nawiązywać relacje, które są bezpieczne, intensywne i naprawialne. Twoje zawodowe szczęście i sukces są nierozerwalnie związane z jakością relacji, które utrzymujesz. Dotyczy to zarówno ludzi, którymi zarządzasz, współpracy z przełożonymi, jak i interakcji z kolegami z pracy. Ważne są także kontakty z klientami, zarówno tymi nowymi, jak i kluczowymi. Jednak większość z nas często pozostawia te relacje przypadkowi, licząc, że wszystko potoczy się dobrze. Z czasem każda relacja, nawet ta początkowo idealna, może się pogorszyć lub zboczyć z kursu. Wielu z nas nie wie, jak sobie z tym poradzić, szukając winy w innych, w sobie lub w świecie dookoła. Nierzadko przeżywamy emocje takie jak smutek, złość czy frustracja, a w końcu akceptujemy, że relacje w naturalny sposób ulegają pogorszeniu.
To jednak nie musi być normą. Każda relacja zawodowa ma potencjał do poprawy. Wyobraź sobie, że możesz utrzymywać pozytywne relacje przez długi czas, ograniczać negatywne aspekty tych trudniejszych, a także szybko odbudowywać te, które zaczynają się psuć. Kluczem jest aktywne tworzenie Najlepszej Możliwej Relacji (NMR). Angażując się w ten proces, świadomie formujesz i kontrolujesz sposoby współpracy zamiast zdawać się na bieg wydarzeń. NMR pomaga zbudować relacje, które są trwałe i zdrowe, co jest fundamentem szczęśliwszych i skuteczniejszych interakcji zawodowych. Zrezygnuj z przypadkowości. Zaczynaj świadomie tworzyć najlepsze możliwe relacje już dziś!
