Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak być dobrym szefem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gratulacje! Awansowałeś na stanowisko lidera i teraz to Ty jesteś osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem. Jako nowy menedżer możesz zastanawiać się, jak skutecznie prowadzić swoich pracowników. Od czego zacząć? Ta książka dostarcza sprawdzonych wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć sukces w tej roli. Znajdziesz tu praktyczne porady na temat różnych aspektów zarządzania i przewodzenia, w tym motywowania pracowników, delegowania zadań, coachingu, zarządzania czasem, przeprowadzania okresowych ocen, a także zatrudniania i zwalniania personelu.
Słowa: „Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teorii” idealnie oddają istotę tej książki autorstwa Boba Seldena. To prawdziwe „kompendium wiedzy” dla nowych menedżerów, które pokazuje, jak skutecznie działać w dynamicznym otoczeniu. Każdy rozdział, który można przeczytać podczas przerwy na lunch, przystępnie zamienia teoretyczne koncepcje na konkretne działania, które stanowią codzienność w pracy menedżera. Autor wzbogaca swoją książkę o studia przypadków, często oparte na własnych doświadczeniach zawodowych. Jest to lektura obowiązkowa nie tylko dla nowych, ale także dla doświadczonych menedżerów – jak podkreśla Humphrey Armstrong, psycholog organizacji.
Bob Selden to uznany trener menedżerów na całym świecie, który na co dzień współpracuje z dużymi korporacjami giełdowymi. Prowadzi także zajęcia dla przyszłych liderów w International Institute for Management Development w Lozannie, jednej z czołowych szkół biznesu na świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Gratulacje! Awansowałeś na stanowisko lidera i teraz to Ty jesteś osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem. Jako nowy menedżer możesz zastanawiać się, jak skutecznie prowadzić swoich pracowników. Od czego zacząć? Ta książka dostarcza sprawdzonych wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć sukces w tej roli. Znajdziesz tu praktyczne porady na temat różnych aspektów zarządzania i przewodzenia, w tym motywowania pracowników, delegowania zadań, coachingu, zarządzania czasem, przeprowadzania okresowych ocen, a także zatrudniania i zwalniania personelu.
Słowa: „Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teorii” idealnie oddają istotę tej książki autorstwa Boba Seldena. To prawdziwe „kompendium wiedzy” dla nowych menedżerów, które pokazuje, jak skutecznie działać w dynamicznym otoczeniu. Każdy rozdział, który można przeczytać podczas przerwy na lunch, przystępnie zamienia teoretyczne koncepcje na konkretne działania, które stanowią codzienność w pracy menedżera. Autor wzbogaca swoją książkę o studia przypadków, często oparte na własnych doświadczeniach zawodowych. Jest to lektura obowiązkowa nie tylko dla nowych, ale także dla doświadczonych menedżerów – jak podkreśla Humphrey Armstrong, psycholog organizacji.
Bob Selden to uznany trener menedżerów na całym świecie, który na co dzień współpracuje z dużymi korporacjami giełdowymi. Prowadzi także zajęcia dla przyszłych liderów w International Institute for Management Development w Lozannie, jednej z czołowych szkół biznesu na świecie.
