Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Informatyka SP 2 ćw. 2021 NE
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Informatyka" do klasy 2 gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie, wspierają pracę zespołową i pozwalają dobrze opanować podstawy programowania.
Informatyka:
Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą programów komputerowych.
Usprawnia wyobraźnię i myślenie skojarzeniowe oraz rozwija kompetencje społeczne, przydatne na każdym etapie edukacji i w życiu codziennym.
Ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych dzięki czytelnym i prostym (krok po kroku) opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranowe.
Uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na w aplikacji intuicyjnie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
Aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania.
Uczy sprawnego i bezpiecznego posługiwania się komputerem, myszą i klawiaturą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Informatyka" do klasy 2 gwarantuje najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) oraz uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie, wspierają pracę zespołową i pozwalają dobrze opanować podstawy programowania.
Informatyka:
Rozwija spostrzegawczość, szybkość i refleks, kształtując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą programów komputerowych.
Usprawnia wyobraźnię i myślenie skojarzeniowe oraz rozwija kompetencje społeczne, przydatne na każdym etapie edukacji i w życiu codziennym.
Ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych dzięki czytelnym i prostym (krok po kroku) opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranowe.
Uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na w aplikacji intuicyjnie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
Aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń pozwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz różnorodnym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania.
Uczy sprawnego i bezpiecznego posługiwania się komputerem, myszą i klawiaturą.