Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Informatyka. Podręcznik. Klasa 3. Liceum, technikum. Zakres podstawowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Informatyka. Zakres podstawowy. Klasa 3" to część serii edukacyjnej, która motywuje uczniów do samodzielnego odkrywania rozwiązań i rozwijania umiejętności w programowaniu. Zawiera on atrakcyjne infografiki, które nie tylko odnoszą się do rzeczywistych sytuacji z życia młodzieży, ale również pomagają uporządkować zdobyte informacje i aktywnie angażują ich podczas zajęć.
Książka wykorzystuje metodę problemową oraz odwróconą klasę, co jest zgodne z aktualnymi wymaganiami programowymi. Te podejścia są sprawdzonymi sposobami na zainspirowanie uczniów do pracy na własną rękę, promując jednocześnie rozwijanie ich umiejętności.
Podręcznik oferuje dwa języki programowania do wyboru: Python oraz C++. Materiał został podzielony na siedem głównych działów: Wprowadzenie, Algorytmika i programowanie w Pythonie, Algorytmika i programowanie w C++, Komputery i urządzenia cyfrowe, Projekt: Cyfrowy świat, Bazy danych, oraz Grafika 3D.
Każda lekcja jest dobrze zorganizowana i obejmuje następujące etapy: samodzielną analizę problemu, teoretyczne omówienie zagadnień, zastosowanie teorii w ćwiczeniach krok po kroku, zadania do samodzielnego wykonania oraz podsumowanie kluczowych wiadomości z pytaniami sprawdzającymi i zadaniami dodatkowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Informatyka. Zakres podstawowy. Klasa 3" to część serii edukacyjnej, która motywuje uczniów do samodzielnego odkrywania rozwiązań i rozwijania umiejętności w programowaniu. Zawiera on atrakcyjne infografiki, które nie tylko odnoszą się do rzeczywistych sytuacji z życia młodzieży, ale również pomagają uporządkować zdobyte informacje i aktywnie angażują ich podczas zajęć.
Książka wykorzystuje metodę problemową oraz odwróconą klasę, co jest zgodne z aktualnymi wymaganiami programowymi. Te podejścia są sprawdzonymi sposobami na zainspirowanie uczniów do pracy na własną rękę, promując jednocześnie rozwijanie ich umiejętności.
Podręcznik oferuje dwa języki programowania do wyboru: Python oraz C++. Materiał został podzielony na siedem głównych działów: Wprowadzenie, Algorytmika i programowanie w Pythonie, Algorytmika i programowanie w C++, Komputery i urządzenia cyfrowe, Projekt: Cyfrowy świat, Bazy danych, oraz Grafika 3D.
Każda lekcja jest dobrze zorganizowana i obejmuje następujące etapy: samodzielną analizę problemu, teoretyczne omówienie zagadnień, zastosowanie teorii w ćwiczeniach krok po kroku, zadania do samodzielnego wykonania oraz podsumowanie kluczowych wiadomości z pytaniami sprawdzającymi i zadaniami dodatkowymi.
