Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historia mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dr Zbigniew Bajka to uznany ekspert w dziedzinie medioznawstwa, który z pasją łączy zainteresowania historyczne i socjologiczne. Swoje wykształcenie zdobył na Uniwersytecie Jagiellońskim, a stopień doktora prasoznawstwa uzyskał na Uniwersytecie Warszawskim. Jako uznany badacz rynku mediów, dr Bajka często dzieli się swoją wiedzą jako komentator w prasie, radiu, telewizji oraz w internecie. Poza działalnością badawczą, prowadzi wykłady z zakresu historii komunikacji, z dodatkowym naciskiem na rozwój reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dr Zbigniew Bajka to uznany ekspert w dziedzinie medioznawstwa, który z pasją łączy zainteresowania historyczne i socjologiczne. Swoje wykształcenie zdobył na Uniwersytecie Jagiellońskim, a stopień doktora prasoznawstwa uzyskał na Uniwersytecie Warszawskim. Jako uznany badacz rynku mediów, dr Bajka często dzieli się swoją wiedzą jako komentator w prasie, radiu, telewizji oraz w internecie. Poza działalnością badawczą, prowadzi wykłady z zakresu historii komunikacji, z dodatkowym naciskiem na rozwój reklamy.
