Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historia i teraźniejszość. 1945–1979. Podręcznik. Klasa 1. Liceum i technikum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowy podręcznik do przedmiotu Historia i Teraźniejszość wprowadza świeże spojrzenie na nauczanie dzięki podejściu narracyjnemu zaproponowanemu przez autora, który jest uznanym badaczem, historykiem i ekonomistą aktywnie angażującym się społecznie. Jego styl pisania, charakteryzujący się atrakcyjnością i przystępnością, sprzyja wzbudzaniu ciekawości wśród uczniów, dzięki czemu łatwiej zapamiętują oni wydarzenia i tendencje z najnowszej historii Polski i świata. Książka jest wzbogacona blisko pięciuset starannie dobranymi ilustracjami, które tworzą dodatkową linię narracyjną i dostarczają znacznej ilości wiedzy.
W podręczniku wprowadzono innowacyjne elementy w postaci specjalnych znaków graficznych oraz QR-kodów, które można skanować za pomocą smartfonu, by uzyskać dostęp do dodatkowych materiałów źródłowych lub archiwalnych nagrań. Łącznie jest dostępnych 39 QR-kodów, które pozwalają na przykład posłuchać przemówień takich postaci jak Jan Paweł II, Winston Churchill czy John Kennedy, a także zapoznać się z treścią Listu 34 czy Powszechną Deklaracją Praw Człowieka. Na początku każdego rozdziału znajduje się kilkuminutowa wypowiedź autora, przygotowana jako dodatkowy materiał dla zainteresowanych. Warto jednak zaznaczyć, że QR-kody nie stanowią zamiennika treści podręcznika, a jedynie ją uzupełniają.
Dzięki połączeniu tekstu wzbogaconego cytatami, anegdotami, interesującymi ilustracjami i QR-kodami podręcznik jest wyjątkowo angażujący. Taka forma sprawia, że nauka historii staje się pasjonującym doświadczeniem, które realizuje starożytną zasadę, że historia jest nauczycielką życia.
Nowy przedmiot oraz ten podręcznik obejmują także część zagadnień wcześniej poruszanych w ramach przedmiotu Wiedza o Społeczeństwie. Te elementy zostały zintegrowane z narracją historyczną, bez utraty głębszej analizy. Dzięki przedstawieniu politologicznych, socjologicznych i filozoficznych treści w kontekście rzeczywistych wydarzeń, teoretyczne zagadnienia stają się bardziej zrozumiałe. Lektura podręcznika umożliwia uczniom dostrzeżenie znaczenia moralnego wymiaru życia społecznego i politycznego, które okazuje się być kluczowym aspektem.
Drugi tom tego podręcznika będzie obejmować okres od 1980 do 2015 roku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowy podręcznik do przedmiotu Historia i Teraźniejszość wprowadza świeże spojrzenie na nauczanie dzięki podejściu narracyjnemu zaproponowanemu przez autora, który jest uznanym badaczem, historykiem i ekonomistą aktywnie angażującym się społecznie. Jego styl pisania, charakteryzujący się atrakcyjnością i przystępnością, sprzyja wzbudzaniu ciekawości wśród uczniów, dzięki czemu łatwiej zapamiętują oni wydarzenia i tendencje z najnowszej historii Polski i świata. Książka jest wzbogacona blisko pięciuset starannie dobranymi ilustracjami, które tworzą dodatkową linię narracyjną i dostarczają znacznej ilości wiedzy.
W podręczniku wprowadzono innowacyjne elementy w postaci specjalnych znaków graficznych oraz QR-kodów, które można skanować za pomocą smartfonu, by uzyskać dostęp do dodatkowych materiałów źródłowych lub archiwalnych nagrań. Łącznie jest dostępnych 39 QR-kodów, które pozwalają na przykład posłuchać przemówień takich postaci jak Jan Paweł II, Winston Churchill czy John Kennedy, a także zapoznać się z treścią Listu 34 czy Powszechną Deklaracją Praw Człowieka. Na początku każdego rozdziału znajduje się kilkuminutowa wypowiedź autora, przygotowana jako dodatkowy materiał dla zainteresowanych. Warto jednak zaznaczyć, że QR-kody nie stanowią zamiennika treści podręcznika, a jedynie ją uzupełniają.
Dzięki połączeniu tekstu wzbogaconego cytatami, anegdotami, interesującymi ilustracjami i QR-kodami podręcznik jest wyjątkowo angażujący. Taka forma sprawia, że nauka historii staje się pasjonującym doświadczeniem, które realizuje starożytną zasadę, że historia jest nauczycielką życia.
Nowy przedmiot oraz ten podręcznik obejmują także część zagadnień wcześniej poruszanych w ramach przedmiotu Wiedza o Społeczeństwie. Te elementy zostały zintegrowane z narracją historyczną, bez utraty głębszej analizy. Dzięki przedstawieniu politologicznych, socjologicznych i filozoficznych treści w kontekście rzeczywistych wydarzeń, teoretyczne zagadnienia stają się bardziej zrozumiałe. Lektura podręcznika umożliwia uczniom dostrzeżenie znaczenia moralnego wymiaru życia społecznego i politycznego, które okazuje się być kluczowym aspektem.
Drugi tom tego podręcznika będzie obejmować okres od 1980 do 2015 roku.
