Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Handlowanie to gra
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest idealnym przewodnikiem dla tych, którzy pragną pełniej realizować się w roli handlowca, z szacunkiem podchodząc do swego zawodu i dążąc do osiągnięcia statusu prawdziwego profesjonalisty. Ten praktyczny poradnik skierowany jest do osób zajmujących się obsługą klienta i sprzedażą produktów swojej firmy.
Unikalna cecha tej książki to skupienie na specyfice polskiego rynku, z uwzględnieniem oczekiwań polskich klientów i wyzwań, przed którymi stoją polscy handlowcy. Autorzy, bazując na dekadzie doświadczeń w szkoleniu pracowników sektora handlowego, dostarczają konkretne narzędzia, które pomagają w zjednywaniu klienta, właściwym rozpoznawaniu jego potrzeb, a także skutecznym radzeniu sobie z różnorodnymi grami kupieckimi. Kluczowym aspektem jest tutaj budowanie solidnych podstaw działalności handlowej.
Sztuka handlu polega na zadowoleniu klienta bez poddawania się jego nadmiernym żądaniom. Każdy klient wymaga indywidualnego podejścia, jednak handlowcy często wahają się, by zmierzyć się z tym wyzwaniem. Dołączona płyta VCD z filmem „Debiuty handlowe” pomaga uniknąć powszechnych błędów popełnianych na początku negocjacji handlowych. W fazie tej klienci często starają się osłabić pozycję sprzedającego, negocjując na korzystnych dla siebie warunkach. Film dostarcza praktycznych wskazówek, jak nie ulegać zastawionym pułapkom.
Omawiane są również typowe zachowania klientów i efektywne strategie radzenia sobie z nimi. Istotnym elementem jest także prezentacja metod rozpoznawania podświadomych motywów klienta oraz wykorzystania tej wiedzy w codziennej praktyce handlowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest idealnym przewodnikiem dla tych, którzy pragną pełniej realizować się w roli handlowca, z szacunkiem podchodząc do swego zawodu i dążąc do osiągnięcia statusu prawdziwego profesjonalisty. Ten praktyczny poradnik skierowany jest do osób zajmujących się obsługą klienta i sprzedażą produktów swojej firmy.
Unikalna cecha tej książki to skupienie na specyfice polskiego rynku, z uwzględnieniem oczekiwań polskich klientów i wyzwań, przed którymi stoją polscy handlowcy. Autorzy, bazując na dekadzie doświadczeń w szkoleniu pracowników sektora handlowego, dostarczają konkretne narzędzia, które pomagają w zjednywaniu klienta, właściwym rozpoznawaniu jego potrzeb, a także skutecznym radzeniu sobie z różnorodnymi grami kupieckimi. Kluczowym aspektem jest tutaj budowanie solidnych podstaw działalności handlowej.
Sztuka handlu polega na zadowoleniu klienta bez poddawania się jego nadmiernym żądaniom. Każdy klient wymaga indywidualnego podejścia, jednak handlowcy często wahają się, by zmierzyć się z tym wyzwaniem. Dołączona płyta VCD z filmem „Debiuty handlowe” pomaga uniknąć powszechnych błędów popełnianych na początku negocjacji handlowych. W fazie tej klienci często starają się osłabić pozycję sprzedającego, negocjując na korzystnych dla siebie warunkach. Film dostarcza praktycznych wskazówek, jak nie ulegać zastawionym pułapkom.
Omawiane są również typowe zachowania klientów i efektywne strategie radzenia sobie z nimi. Istotnym elementem jest także prezentacja metod rozpoznawania podświadomych motywów klienta oraz wykorzystania tej wiedzy w codziennej praktyce handlowej.
