Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Handlowanie to gra + CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest idealnym przewodnikiem dla tych, którzy pragną pogłębić swoje zadowolenie z pracy w sprzedaży, cenią swój zawód i dążą do profesjonalizmu. Skierowana jest do wszystkich obsługujących klientów i sprzedających produkty przedsiębiorstwa. Jej unikatowość tkwi w kontekście polskiego rynku, gdzie szczegółowo odnosi się do lokalnych klientów i handlowców. Autorzy, bazując na dziesięcioletnim doświadczeniu w szkoleniu kadr sprzedażowych, przedstawiają konkretne metody: od nawiązywania relacji z klientem i zrozumienia jego potrzeb, po skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami handlowymi i budowanie solidnej strategii sprzedażowej. Sztuka handlu to umiejętność zadowalania klienta, jednocześnie nie ulegając jego nadmiernym żądaniom. Istnieje wiele dróg do klienta, ale nie każdy handlowiec potrafi na nie wkroczyć z odwagą. Dołączona do książki płyta CD zawiera film „Debiuty handlowe”, który ułatwi uniknięcie typowych błędów w początkowej fazie negocjacji. W tej kluczowej fazie klienci starają się osłabić pozycję sprzedawcy, negocjując warunki korzystne dla siebie. Film ten instruuje, jak nie dać się złapać w przygotowane przez klientów pułapki. Przedstawiono typowe zachowania kupujących oraz skuteczne techniki radzenia sobie z nimi. Dodatkowo, materiał wzbogacono o sposoby identyfikacji podświadomych motywacji klienta i praktycznego wykorzystania tej wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest idealnym przewodnikiem dla tych, którzy pragną pogłębić swoje zadowolenie z pracy w sprzedaży, cenią swój zawód i dążą do profesjonalizmu. Skierowana jest do wszystkich obsługujących klientów i sprzedających produkty przedsiębiorstwa. Jej unikatowość tkwi w kontekście polskiego rynku, gdzie szczegółowo odnosi się do lokalnych klientów i handlowców. Autorzy, bazując na dziesięcioletnim doświadczeniu w szkoleniu kadr sprzedażowych, przedstawiają konkretne metody: od nawiązywania relacji z klientem i zrozumienia jego potrzeb, po skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami handlowymi i budowanie solidnej strategii sprzedażowej. Sztuka handlu to umiejętność zadowalania klienta, jednocześnie nie ulegając jego nadmiernym żądaniom. Istnieje wiele dróg do klienta, ale nie każdy handlowiec potrafi na nie wkroczyć z odwagą. Dołączona do książki płyta CD zawiera film „Debiuty handlowe”, który ułatwi uniknięcie typowych błędów w początkowej fazie negocjacji. W tej kluczowej fazie klienci starają się osłabić pozycję sprzedawcy, negocjując warunki korzystne dla siebie. Film ten instruuje, jak nie dać się złapać w przygotowane przez klientów pułapki. Przedstawiono typowe zachowania kupujących oraz skuteczne techniki radzenia sobie z nimi. Dodatkowo, materiał wzbogacono o sposoby identyfikacji podświadomych motywacji klienta i praktycznego wykorzystania tej wiedzy.
