Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie -- zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie -- zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 6.45 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 14 x 21 mm
ID: 9788324636242
Autorzy: Paweł Tkaczyk
Inne wydania książki: Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
6.45 zł
dobry
-
8.09 zł
jak nowa
-
6.45 zł
dobry
Taniej o 32.55 zł 39.00 zł
Inne książki: Paweł Tkaczyk
24.75 zł
jak nowa
-
24.75 zł
jak nowa
Taniej o 34.25 zł 59.00 zł
114.72 zł
nowa
-
114.72 zł
nowa
Taniej o 34.28 zł 149.00 zł
22.38 zł
jak nowa
-
22.38 zł
jak nowa
Taniej o 35.62 zł 58.00 zł
41.57 zł
nowa
-
41.57 zł
nowa
Taniej o 13.33 zł 54.90 zł
37.79 zł
nowa
-
21.10 zł
jak nowa
-
37.79 zł
nowa
Taniej o 12.11 zł 49.90 zł
9.15 zł
jak nowa
-
9.15 zł
jak nowa
-
6.37 zł
dobry
Taniej o 29.85 zł 39.00 zł
12.27 zł
jak nowa
-
12.27 zł
jak nowa
-
10.41 zł
dobry
Taniej o 26.73 zł 39.00 zł
Inne książki: Marketing
68.98 zł
dobry
-
88.00 zł
jak nowa
-
68.98 zł
dobry
45.77 zł
jak nowa
-
45.77 zł
jak nowa
-
44.25 zł
dobry
74.68 zł
dobry
-
74.68 zł
dobry
5.40 zł
jak nowa
-
5.40 zł
jak nowa
-
4.94 zł
dobry
Taniej o 9.60 zł 15.00 zł
37.70 zł
dobry
-
86.40 zł
jak nowa
-
37.70 zł
dobry
-
39.48 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 21.30 zł 59.00 zł
40.08 zł
jak nowa
-
40.08 zł
jak nowa
23.87 zł
jak nowa
-
23.87 zł
jak nowa
Taniej o 35.13 zł 59.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew