Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podnieś swoje marketingowe działania na zupełnie nowy poziom dzięki elementom gry! Wyobraź sobie, że podróżujesz samochodem, a Twoim celem jest dotarcie z punku A do B, zużywając jak najmniej paliwa. Co, jeśli to Twój samochód hadbył Twoim sprzymierzeńcem w osiąganiu tego celu? Choć brzmi to jak scenariusz z gry komputerowej, podobne mechanizmy już istnieją w samochodach marek takich jak Ford i Honda. Technologie te implementują także duże firmy, w tym Microsoft i Starbucks. Grywalizacja staje się kluczowym elementem przyszłości marketingu, z coraz bardziej rosnącym znaczeniem. Jak donosi "Harvard Business Review", jest to jeden z głównych trendów w marketingu drugiej dekady XXI wieku.
Pierwsze kroki w kierunku zastosowania mechaniki gier w biznesie postawiono w 2009 roku, gdy prof. Byron Reeves z Uniwersytetu Stanforda wraz z J. Leightonem Readem z Seriosity przedstawili swoje badania. W Polsce koncepcję tę rozwija Paweł Tkaczyk. Jego książka pozwoli Ci zgłębić temat grywalizacji krok po kroku. Rozpoczynając od teorii gier, poznasz zasady, na których się opierają, oraz ciekawe historie, które im towarzyszą. Dowiesz się także, jak wykorzystać takie zjawiska jak social graph w praktyce. Autor zapewnia narzędzia potrzebne do stworzenia własnej marketingowej gry i przyciągnięcia graczy do niej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podnieś swoje marketingowe działania na zupełnie nowy poziom dzięki elementom gry! Wyobraź sobie, że podróżujesz samochodem, a Twoim celem jest dotarcie z punku A do B, zużywając jak najmniej paliwa. Co, jeśli to Twój samochód hadbył Twoim sprzymierzeńcem w osiąganiu tego celu? Choć brzmi to jak scenariusz z gry komputerowej, podobne mechanizmy już istnieją w samochodach marek takich jak Ford i Honda. Technologie te implementują także duże firmy, w tym Microsoft i Starbucks. Grywalizacja staje się kluczowym elementem przyszłości marketingu, z coraz bardziej rosnącym znaczeniem. Jak donosi "Harvard Business Review", jest to jeden z głównych trendów w marketingu drugiej dekady XXI wieku.
Pierwsze kroki w kierunku zastosowania mechaniki gier w biznesie postawiono w 2009 roku, gdy prof. Byron Reeves z Uniwersytetu Stanforda wraz z J. Leightonem Readem z Seriosity przedstawili swoje badania. W Polsce koncepcję tę rozwija Paweł Tkaczyk. Jego książka pozwoli Ci zgłębić temat grywalizacji krok po kroku. Rozpoczynając od teorii gier, poznasz zasady, na których się opierają, oraz ciekawe historie, które im towarzyszą. Dowiesz się także, jak wykorzystać takie zjawiska jak social graph w praktyce. Autor zapewnia narzędzia potrzebne do stworzenia własnej marketingowej gry i przyciągnięcia graczy do niej.
