Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gra. Magiczne Drzewo. Tom 5
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Magiczne drzewo" to znana na całym świecie i uwielbiana przez najmłodszych czytelników seria książek Andrzeja Maleszki. Książki zostały zekranizowane, a ich filmowa wersja otrzymała wiele nagród na całym świecie, w tym EMMA AWARD.
W tym tomie znów spotykamy klona Kukiego, którego znamy już z części czwartej - nie tylko powrócił, ale na dodatek szuka tajemniczej kostki do gry. Włamuje się do Galerii Globo, a pomagają mu w tym słuchające się go roboty. Cała wina spada oczywiście na prawdziwego Kukiego, w wyniku czego bohater zostaje zmuszony do ucieczki z domu. Udaje mu się odnaleźć kostkę, ale to dopiero początek. Czeka go niebezpieczna gra, a ponadto trzeba znaleźć klona nim przysporzy jeszcze większych kłopotów. Kukiemu pomagają mądra Gabi i Blubek - gracz komputerowy. Kiedy trafiają do podziemnej twierdzy klona, muszą zmierzyć się z olbrzymimi robotami, pułapkami zdradliwego skorpiona i sterowanymi nietoperzami. Czy bohaterowie wyjdą z tego cało?
Cykl książek z pewnością zaskarbi sobie serce nie tylko dzieci, ale również ich rodziców. Publikacje napisane zostały prostym językiem, przystosowanym do dzieci, a jednocześnie zawierają w sobie wiele ukrytego humoru będącego swoistym mrugnięciem okiem do dorosłych odbiorców. Historia ciekawa, ciepła i mądra - uczy bowiem tego, co w życiu najważniejsze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Magiczne drzewo" to znana na całym świecie i uwielbiana przez najmłodszych czytelników seria książek Andrzeja Maleszki. Książki zostały zekranizowane, a ich filmowa wersja otrzymała wiele nagród na całym świecie, w tym EMMA AWARD.
W tym tomie znów spotykamy klona Kukiego, którego znamy już z części czwartej - nie tylko powrócił, ale na dodatek szuka tajemniczej kostki do gry. Włamuje się do Galerii Globo, a pomagają mu w tym słuchające się go roboty. Cała wina spada oczywiście na prawdziwego Kukiego, w wyniku czego bohater zostaje zmuszony do ucieczki z domu. Udaje mu się odnaleźć kostkę, ale to dopiero początek. Czeka go niebezpieczna gra, a ponadto trzeba znaleźć klona nim przysporzy jeszcze większych kłopotów. Kukiemu pomagają mądra Gabi i Blubek - gracz komputerowy. Kiedy trafiają do podziemnej twierdzy klona, muszą zmierzyć się z olbrzymimi robotami, pułapkami zdradliwego skorpiona i sterowanymi nietoperzami. Czy bohaterowie wyjdą z tego cało?
Cykl książek z pewnością zaskarbi sobie serce nie tylko dzieci, ale również ich rodziców. Publikacje napisane zostały prostym językiem, przystosowanym do dzieci, a jednocześnie zawierają w sobie wiele ukrytego humoru będącego swoistym mrugnięciem okiem do dorosłych odbiorców. Historia ciekawa, ciepła i mądra - uczy bowiem tego, co w życiu najważniejsze.