Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gra. Magiczne drzewo. Tom 5
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek "Magiczne drzewo" autorstwa Andrzeja Maleszki zdobyła uznanie młodych czytelników na całym świecie. Adaptacja filmowa tej serii została wyróżniona licznymi nagrodami, w tym prestiżową EMMA AWARD.
W omawianym tomie ponownie pojawia się klon Kukiego, znany fanom z czwartej części. Klon wraca w poszukiwaniu tajemniczej kostki do gry, dokonując włamania do Galerii Globo przy pomocy podległych mu robotów. Niestety, oskarżenia padają na prawdziwego Kukiego, co zmusza go do ucieczki z domu. Choć udaje mu się odnaleźć kostkę, to dopiero początek jego zmagań. Stawia czoła niebezpiecznej grze i musi odnaleźć klona, zanim ten narobi większych szkód. W jego działaniach wspierają go bystra Gabi oraz Blubek – zapalony gracz komputerowy. Razem trafiają do podziemnej twierdzy klona, gdzie mierzą się z gigantycznymi robotami, zdradliwymi pułapkami w postaci skorpiona i nietoperzy pod jego kontrolą. Czy zdołają wyjść z tej przygody bez szwanku?
Ta seria książek nie tylko przyciąga dzieci, ale także urzeka ich rodziców. Napisana prostym językiem, zrozumiałym dla najmłodszych, skrywa subtelny humor, który trafia do starszych odbiorców. Zawarte w niej historie są nie tylko ciekawe i ciepłe, lecz także niosą głębokie przesłania o tym, co w życiu jest najważniejsze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek "Magiczne drzewo" autorstwa Andrzeja Maleszki zdobyła uznanie młodych czytelników na całym świecie. Adaptacja filmowa tej serii została wyróżniona licznymi nagrodami, w tym prestiżową EMMA AWARD.
W omawianym tomie ponownie pojawia się klon Kukiego, znany fanom z czwartej części. Klon wraca w poszukiwaniu tajemniczej kostki do gry, dokonując włamania do Galerii Globo przy pomocy podległych mu robotów. Niestety, oskarżenia padają na prawdziwego Kukiego, co zmusza go do ucieczki z domu. Choć udaje mu się odnaleźć kostkę, to dopiero początek jego zmagań. Stawia czoła niebezpiecznej grze i musi odnaleźć klona, zanim ten narobi większych szkód. W jego działaniach wspierają go bystra Gabi oraz Blubek – zapalony gracz komputerowy. Razem trafiają do podziemnej twierdzy klona, gdzie mierzą się z gigantycznymi robotami, zdradliwymi pułapkami w postaci skorpiona i nietoperzy pod jego kontrolą. Czy zdołają wyjść z tej przygody bez szwanku?
Ta seria książek nie tylko przyciąga dzieci, ale także urzeka ich rodziców. Napisana prostym językiem, zrozumiałym dla najmłodszych, skrywa subtelny humor, który trafia do starszych odbiorców. Zawarte w niej historie są nie tylko ciekawe i ciepłe, lecz także niosą głębokie przesłania o tym, co w życiu jest najważniejsze.
