Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
GENIUSZ KONSUMENTA PROWADZENIE FIRMY SKONCENTROWANEJ NA OCZEKIWANIACH NABYWCÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Peter Fisk, renomowany strateg biznesowy i autor uznanych książek jak "Geniusz marketingu" oraz "Geniusz biznesu", w swojej publikacji "Geniusz konsumenta" analizuje wpływ klientów na rozwój i działanie firm. Badając przykłady takich marek jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook i Harley Davidson, Fisk stara się odpowiedzieć na istotne pytania dotyczące budowania lojalności klientów. Zwraca uwagę na znaczenie spersonalizowanej i emocjonalnej komunikacji marki oraz na to, jak zmieniające się potrzeby konsumentów oddziałują na działalność firm.
Książka podkreśla, że współczesny rynek jest pod dużym wpływem klientów, którzy w rzeczywistości decydują o kierunkach działania przedsiębiorstw. Fisk przytacza liczne inspirujące przykłady, które pokazują, jak marki dostosowują się do oczekiwań konsumentów, oraz oferuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Dzięki temu liderzy mogą lepiej postrzegać swoje firmy przez pryzmat klientów, co sprzyja osiąganiu większych sukcesów w środowisku zorientowanym na konsumenta.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Peter Fisk, renomowany strateg biznesowy i autor uznanych książek jak "Geniusz marketingu" oraz "Geniusz biznesu", w swojej publikacji "Geniusz konsumenta" analizuje wpływ klientów na rozwój i działanie firm. Badając przykłady takich marek jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook i Harley Davidson, Fisk stara się odpowiedzieć na istotne pytania dotyczące budowania lojalności klientów. Zwraca uwagę na znaczenie spersonalizowanej i emocjonalnej komunikacji marki oraz na to, jak zmieniające się potrzeby konsumentów oddziałują na działalność firm.
Książka podkreśla, że współczesny rynek jest pod dużym wpływem klientów, którzy w rzeczywistości decydują o kierunkach działania przedsiębiorstw. Fisk przytacza liczne inspirujące przykłady, które pokazują, jak marki dostosowują się do oczekiwań konsumentów, oraz oferuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Dzięki temu liderzy mogą lepiej postrzegać swoje firmy przez pryzmat klientów, co sprzyja osiąganiu większych sukcesów w środowisku zorientowanym na konsumenta.
