Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany" - już sam tytuł intryguje. Historia streamingowego giganta, który zostawia konkurencję daleko w tyle i zadziwia badaczy modeli biznesowych stylem zarządzania.
"Nie oglądam telewizji, ale mam za to Netflixa" - coraz częściej słyszy się takie komentarze widzów, których dawno zmęczył ograniczony wybór oferowany przez telewizję. I trudno się dziwić, skoro to przedsiębiorstwo od 2016 roku zdominowało rynek światowy rynek streamingowy. Trudno dziś o osobę, która nie spotkałaby się z nazwą Netflix - marka na stałe weszła w kanon firm świadczących usługi rozrywkowe, przełamując wszelkie bariery, nawet te międzynarodowe i międzykulturowe.
Historia firmy Netflix sięga 1997 roku, kiedy to Reed Hastings (obecny dyrektor generalny) oraz Mark Randolph założyli firmę, mającą na celu wypożyczanie płyt DVD przez Internet. Przedsiębiorstwo podjęło nowatorskie działania, które pozwoliły pobić konkurencję u progu nowego tysiąclecia. Przełomowym krokiem było udostępnienie streamingu filmów i seriali w 2007 roku, a także publikowanie wszystkich odcinków seriali jednocześnie, co okazało się idealnym rozwiązaniem.
Książka autorstwa Reeda Hastingsa oraz Erin Meyer to nietypowy przewodnik, który krok po kroku ukazuje działania poszczególnych pracowników na różnych szczeblach nowoczesnej machiny, jaką jest Netflix. Publikacja ukazuje nietypowy model zarządzania, który nie jest popularny wśród współczesnych firm, a mimo to sprawdza się. Pozycja jest stworzona dla osób, które chcą pogłębić wiedzę na temat strategii w przedsiębiorstwie, jednocześnie pozostając otwartymi na niekonwencjonalne rozwiązania biznesowe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany" - już sam tytuł intryguje. Historia streamingowego giganta, który zostawia konkurencję daleko w tyle i zadziwia badaczy modeli biznesowych stylem zarządzania.
"Nie oglądam telewizji, ale mam za to Netflixa" - coraz częściej słyszy się takie komentarze widzów, których dawno zmęczył ograniczony wybór oferowany przez telewizję. I trudno się dziwić, skoro to przedsiębiorstwo od 2016 roku zdominowało rynek światowy rynek streamingowy. Trudno dziś o osobę, która nie spotkałaby się z nazwą Netflix - marka na stałe weszła w kanon firm świadczących usługi rozrywkowe, przełamując wszelkie bariery, nawet te międzynarodowe i międzykulturowe.
Historia firmy Netflix sięga 1997 roku, kiedy to Reed Hastings (obecny dyrektor generalny) oraz Mark Randolph założyli firmę, mającą na celu wypożyczanie płyt DVD przez Internet. Przedsiębiorstwo podjęło nowatorskie działania, które pozwoliły pobić konkurencję u progu nowego tysiąclecia. Przełomowym krokiem było udostępnienie streamingu filmów i seriali w 2007 roku, a także publikowanie wszystkich odcinków seriali jednocześnie, co okazało się idealnym rozwiązaniem.
Książka autorstwa Reeda Hastingsa oraz Erin Meyer to nietypowy przewodnik, który krok po kroku ukazuje działania poszczególnych pracowników na różnych szczeblach nowoczesnej machiny, jaką jest Netflix. Publikacja ukazuje nietypowy model zarządzania, który nie jest popularny wśród współczesnych firm, a mimo to sprawdza się. Pozycja jest stworzona dla osób, które chcą pogłębić wiedzę na temat strategii w przedsiębiorstwie, jednocześnie pozostając otwartymi na niekonwencjonalne rozwiązania biznesowe.