Książka - Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany

Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

"Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany" - już sam tytuł intryguje. Historia streamingowego giganta, który zostawia konkurencję daleko w tyle i zadziwia badaczy modeli biznesowych stylem zarządzania.

"Nie oglądam telewizji, ale mam za to Netflixa" - coraz częściej słyszy się takie komentarze widzów, których dawno zmęczył ograniczony wybór oferowany przez telewizję. I trudno się dziwić, skoro to przedsiębiorstwo od 2016 roku zdominowało rynek światowy rynek streamingowy. Trudno dziś o osobę, która nie spotkałaby się z nazwą Netflix - marka na stałe weszła w kanon firm świadczących usługi rozrywkowe, przełamując wszelkie bariery, nawet te międzynarodowe i międzykulturowe.

Historia firmy Netflix sięga 1997 roku, kiedy to Reed Hastings (obecny dyrektor generalny) oraz Mark Randolph założyli firmę, mającą na celu wypożyczanie płyt DVD przez Internet. Przedsiębiorstwo podjęło nowatorskie działania, które pozwoliły pobić konkurencję u progu nowego tysiąclecia. Przełomowym krokiem było udostępnienie streamingu filmów i seriali w 2007 roku, a także publikowanie wszystkich odcinków seriali jednocześnie, co okazało się idealnym rozwiązaniem.

Książka autorstwa Reeda Hastingsa oraz Erin Meyer to nietypowy przewodnik, który krok po kroku ukazuje działania poszczególnych pracowników na różnych szczeblach nowoczesnej machiny, jaką jest Netflix. Publikacja ukazuje nietypowy model zarządzania, który nie jest popularny wśród współczesnych firm, a mimo to sprawdza się. Pozycja jest stworzona dla osób, które chcą pogłębić wiedzę na temat strategii w przedsiębiorstwie, jednocześnie pozostając otwartymi na niekonwencjonalne rozwiązania biznesowe.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

"Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany" - już sam tytuł intryguje. Historia streamingowego giganta, który zostawia konkurencję daleko w tyle i zadziwia badaczy modeli biznesowych stylem zarządzania.

"Nie oglądam telewizji, ale mam za to Netflixa" - coraz częściej słyszy się takie komentarze widzów, których dawno zmęczył ograniczony wybór oferowany przez telewizję. I trudno się dziwić, skoro to przedsiębiorstwo od 2016 roku zdominowało rynek światowy rynek streamingowy. Trudno dziś o osobę, która nie spotkałaby się z nazwą Netflix - marka na stałe weszła w kanon firm świadczących usługi rozrywkowe, przełamując wszelkie bariery, nawet te międzynarodowe i międzykulturowe.

Historia firmy Netflix sięga 1997 roku, kiedy to Reed Hastings (obecny dyrektor generalny) oraz Mark Randolph założyli firmę, mającą na celu wypożyczanie płyt DVD przez Internet. Przedsiębiorstwo podjęło nowatorskie działania, które pozwoliły pobić konkurencję u progu nowego tysiąclecia. Przełomowym krokiem było udostępnienie streamingu filmów i seriali w 2007 roku, a także publikowanie wszystkich odcinków seriali jednocześnie, co okazało się idealnym rozwiązaniem.

Książka autorstwa Reeda Hastingsa oraz Erin Meyer to nietypowy przewodnik, który krok po kroku ukazuje działania poszczególnych pracowników na różnych szczeblach nowoczesnej machiny, jaką jest Netflix. Publikacja ukazuje nietypowy model zarządzania, który nie jest popularny wśród współczesnych firm, a mimo to sprawdza się. Pozycja jest stworzona dla osób, które chcą pogłębić wiedzę na temat strategii w przedsiębiorstwie, jednocześnie pozostając otwartymi na niekonwencjonalne rozwiązania biznesowe.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 41.68 zł

Okładka: Twarda

Ilość stron: 368

Rok wydania: 2020

Rozmiar: 135 x 210 mm

ID: 9788324055876

Wydawnictwo: Znak, Znak Literanova

Inne książki: Erin Meyer

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Twarda , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 5.67 zł 65.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 12.76 zł 59.99 zł

Twarda , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 5.67 zł 65.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 42.62 zł 65.00 zł

Inne książki: Biznes

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 10.79 zł 29.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 3.30 zł 39.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 16.19 zł 34.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 3.23 zł 49.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 37.95 zł 49.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 26.04 zł 64.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 56.61 zł 104.00 zł

Opinie użytkowników
5.0
1 ocena i 1 recenzja
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Dodana przez Sabina . w dniu 14.06.2024
ikona zweryfikowanego zakupu Opinia użytkownika sklepu
"Gdy regułą jest brak reguł: Netflix i filozofia przemiany" to książka, która analizuje fenomen sukcesu Netflix oraz jego wpływ na przemysł rozrywkowy i społeczeństwo. Autorzy skupiają się na strategiach biznesowych, innowacjach i adaptacji, które uczyniły Netflix globalnym gigantem mediowym. Książka nie tylko opisuje transformację tego serwisu streamingowego, ale także zgłębia filozoficzne aspekty zmiany, adaptacji i nowoczesnych modeli biznesowych. To fascynująca lektura dla każdego zainteresowanego dynamiką współczesnego rynku mediowego i sposobami, w jakie nowe technologie i podejście do klienta mogą rewolucjonizować branże.
Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info