Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Fotospołeczeństwo. Teksty z socjologii wizualnej
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny człowiek w codziennych, zwyczajnych, rutynowych działaniach styka się z niezwykle bogata ikonosferą. Obraz staje się istotnym nośnikiem znaczeń, sposobem ekspresji, środkiem komunikacji międzyludzkiej. Analiza i interpretacja obrazów spotykanych w przestrzeni społecznej otwiera nowe możliwości poznania mechanizmów życia społecznego. Nic dziwnego, że wielu teoretyków wprowadza pojęcie ,,zwrotu ikonicznego", a nową i zarazem jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dyscyplin nauk społecznych jest ,,socjologia wizualna".Redaktorzy tomu - wybitny teoretyk socjologii Piotr Sztompka oraz specjalizująca się w socjologii wizualnej Małgorzata Bogunia-Borowska, którzy wspólnie prowadzą jedno z pierwszych w Polsce seminariów z tego zakresu - przygotowali swój autorski wybór tekstów z klasyki oraz najnowszej zagranicznej literatury socjologicznej, dotyczącej wizualnych aspektów współczesnego społeczeństwa. Teksty poprzedzone zostały niezwykle oryginalnymi autorskimi esejami obojga badaczy.Fotospołeczeństwo to jednak nie tylko antologia naukowych tekstów. To wspaniały, różnorodny punkt wyjścia dla wszystkich, dla których ważne jest uczestnictwo we współczesnej społecznej ikonosferze. Od designerów i grafików, po miłośników mody, odbiorców reklam czy fotografów-amatorów. Po lekturze tych Fotospołeczeństwa świat będzie wyglądał inaczej!,,Antologia Fotospołeczeństwo jest publikacją reprezentującą najwyższy poziom naukowy. Dzięki niej polski czytelnik będzie miał szansę na nadrobienie opóźnień i pełną dostępność fundamentalnych i ważnych tekstów w dziedzinie socjologii wizualnej i mediów".Prof. dr hab. Wiesław Godzic, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej,,Wybór tekstów dokonany przez Piotra Sztompkę i Małgorzatę Bogunię-Borowską jest bardzo kompetentny i pozwala czytelnikowi zaznajomić się z najbardziej wartościowymi tekstami na temat genezy socjologii wizualnej, jej głównych wątków teoretycznych, a także metod badawczych specyficznych dla nurtu socjologii"Prof. dr hab. Edmund Wnuk-Lipiński
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesny człowiek w codziennych, zwyczajnych, rutynowych działaniach styka się z niezwykle bogata ikonosferą. Obraz staje się istotnym nośnikiem znaczeń, sposobem ekspresji, środkiem komunikacji międzyludzkiej. Analiza i interpretacja obrazów spotykanych w przestrzeni społecznej otwiera nowe możliwości poznania mechanizmów życia społecznego. Nic dziwnego, że wielu teoretyków wprowadza pojęcie ,,zwrotu ikonicznego", a nową i zarazem jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dyscyplin nauk społecznych jest ,,socjologia wizualna".Redaktorzy tomu - wybitny teoretyk socjologii Piotr Sztompka oraz specjalizująca się w socjologii wizualnej Małgorzata Bogunia-Borowska, którzy wspólnie prowadzą jedno z pierwszych w Polsce seminariów z tego zakresu - przygotowali swój autorski wybór tekstów z klasyki oraz najnowszej zagranicznej literatury socjologicznej, dotyczącej wizualnych aspektów współczesnego społeczeństwa. Teksty poprzedzone zostały niezwykle oryginalnymi autorskimi esejami obojga badaczy.Fotospołeczeństwo to jednak nie tylko antologia naukowych tekstów. To wspaniały, różnorodny punkt wyjścia dla wszystkich, dla których ważne jest uczestnictwo we współczesnej społecznej ikonosferze. Od designerów i grafików, po miłośników mody, odbiorców reklam czy fotografów-amatorów. Po lekturze tych Fotospołeczeństwa świat będzie wyglądał inaczej!,,Antologia Fotospołeczeństwo jest publikacją reprezentującą najwyższy poziom naukowy. Dzięki niej polski czytelnik będzie miał szansę na nadrobienie opóźnień i pełną dostępność fundamentalnych i ważnych tekstów w dziedzinie socjologii wizualnej i mediów".Prof. dr hab. Wiesław Godzic, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej,,Wybór tekstów dokonany przez Piotra Sztompkę i Małgorzatę Bogunię-Borowską jest bardzo kompetentny i pozwala czytelnikowi zaznajomić się z najbardziej wartościowymi tekstami na temat genezy socjologii wizualnej, jej głównych wątków teoretycznych, a także metod badawczych specyficznych dla nurtu socjologii"Prof. dr hab. Edmund Wnuk-Lipiński