InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy publikacji prezentując obraz nauczania etyki w polskich szkołach skupili się na kwestiach: - etyki jako przedmiotu nauczania w szkołach: podstawa programowa, cele kształcenia, prowadzenie lekcji, etyka a religia - wykonywania zawodu nauczyciela etyki: charakterystyka, kształcenie i ocena pracy, - miejsca etyki w systemie edukacji w Polsce oraz czynników wspierających i ograniczających nauczanie etyki. Podstawą zaprezentowanych w książce rozważań są przeprowadzone wyniki ogólnopolskich badań wśród nauczycieli etyki szkół różnego typu i stopnia edukacji, które zostały zrealizowane w latach 2015-2016 r.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy publikacji prezentując obraz nauczania etyki w polskich szkołach skupili się na kwestiach: - etyki jako przedmiotu nauczania w szkołach: podstawa programowa, cele kształcenia, prowadzenie lekcji, etyka a religia - wykonywania zawodu nauczyciela etyki: charakterystyka, kształcenie i ocena pracy, - miejsca etyki w systemie edukacji w Polsce oraz czynników wspierających i ograniczających nauczanie etyki. Podstawą zaprezentowanych w książce rozważań są przeprowadzone wyniki ogólnopolskich badań wśród nauczycieli etyki szkół różnego typu i stopnia edukacji, które zostały zrealizowane w latach 2015-2016 r.