Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etyka dobromyślności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Etyka dobromyślności” odnosi się do „Etyki solidarności” ks. Józefa Tischnera z 1981 roku, podkreślając konieczność przywrócenia zasad etycznych w sferze społecznej i politycznej naszego kraju. Autor pisze ją w reakcji na niepokojące zjawiska w przestrzeni publicznej, takie jak kłamstwo, nieuczciwość, nepotyzm, antyeuropejskość władzy, a także postawy obywateli ograniczające wolność do konsumpcyjnego komfortu i obojętności na sprawy publiczne. Żyjemy w epoce, gdzie populizmy i nacjonalizmy nabierają siły, a demokracja przeżywa kryzys. Autor pragnie przypomnieć znaczenie „dobromyślności”, co oznacza połączenie myślenia z dobrem – bowiem myślenie bez dobra jest jałowe, a dobro bez myślenia jest ślepe. W tych trudnych czasach, przypominających sytuację z początku lat 80-tych, takie refleksje nabierają nowego znaczenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Etyka dobromyślności” odnosi się do „Etyki solidarności” ks. Józefa Tischnera z 1981 roku, podkreślając konieczność przywrócenia zasad etycznych w sferze społecznej i politycznej naszego kraju. Autor pisze ją w reakcji na niepokojące zjawiska w przestrzeni publicznej, takie jak kłamstwo, nieuczciwość, nepotyzm, antyeuropejskość władzy, a także postawy obywateli ograniczające wolność do konsumpcyjnego komfortu i obojętności na sprawy publiczne. Żyjemy w epoce, gdzie populizmy i nacjonalizmy nabierają siły, a demokracja przeżywa kryzys. Autor pragnie przypomnieć znaczenie „dobromyślności”, co oznacza połączenie myślenia z dobrem – bowiem myślenie bez dobra jest jałowe, a dobro bez myślenia jest ślepe. W tych trudnych czasach, przypominających sytuację z początku lat 80-tych, takie refleksje nabierają nowego znaczenia.
