Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Emocjonalny rollercoaster, czyli ćwiczenia na...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ćwiczenia zawarte w tej publikacji mają na celu pomóc nastolatkom w spektrum autyzmu zrozumieć różnorodność emocji i cech charakteru, poprawić zdolność ich identyfikacji i omawiania, a także rozwijać umiejętności w zakresie samokontroli i zarządzania emocjami. Udostępnione materiały ćwiczeniowe umożliwiają pracę nad przekonaniami i myślami związanymi z różnymi trudnymi stanami emocjonalnymi, oferując metody ich zrozumienia i łagodzenia, takie jak relaksacja czy afirmacje. Prowadzenie pracy nad emocjami u nastolatków jest kluczowe, ponieważ brak odpowiedniego wsparcia w tym zakresie może prowadzić do frustracji, a w konsekwencji do ryzykownych zachowań, w tym samookaleczania, nadużywania substancji, izolowania się i zamykania w sobie. Niedostateczne kierowanie emocjami w okresie dorastania lub jego zupełny brak mogą również prowadzić do poważnych problemów psychicznych i chorób, takich jak depresja.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ćwiczenia zawarte w tej publikacji mają na celu pomóc nastolatkom w spektrum autyzmu zrozumieć różnorodność emocji i cech charakteru, poprawić zdolność ich identyfikacji i omawiania, a także rozwijać umiejętności w zakresie samokontroli i zarządzania emocjami. Udostępnione materiały ćwiczeniowe umożliwiają pracę nad przekonaniami i myślami związanymi z różnymi trudnymi stanami emocjonalnymi, oferując metody ich zrozumienia i łagodzenia, takie jak relaksacja czy afirmacje. Prowadzenie pracy nad emocjami u nastolatków jest kluczowe, ponieważ brak odpowiedniego wsparcia w tym zakresie może prowadzić do frustracji, a w konsekwencji do ryzykownych zachowań, w tym samookaleczania, nadużywania substancji, izolowania się i zamykania w sobie. Niedostateczne kierowanie emocjami w okresie dorastania lub jego zupełny brak mogą również prowadzić do poważnych problemów psychicznych i chorób, takich jak depresja.
