Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja w czasach cyfrowej zarazy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Inwazja technologii cyfrowej i mediów elektronicznych na nasze codzienne życie wywołała nie tylko komunikacyjne, ale również biologiczne i ontologiczne zmiany. W obliczu tych dynamicznych procesów, będących skutkiem istnienia nowych mediów, autorzy książki "Edukacja w czasach cyfrowej zarazy" stawiają fundamentalne pytanie: jak współczesna edukacja odnajduje się w tej rzeczywistości? Nie chodzi jedynie o integrację nowych mediów jako narzędzi dydaktycznych, ale o całkowitą rekonstrukcję spojrzenia na edukację. Książka proponuje, aby nowoczesne nauczanie bazowało na koncepcjach nowych mediów i ich właściwościach, w pełni uwzględniając strategie uczenia się oraz percepcji, które harmonizują z najnowszymi odkryciami w dziedzinie psychologii i neurobiologii. Ważne jest przy tym zachowanie zarówno powagi, jak i statusu humanistyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Inwazja technologii cyfrowej i mediów elektronicznych na nasze codzienne życie wywołała nie tylko komunikacyjne, ale również biologiczne i ontologiczne zmiany. W obliczu tych dynamicznych procesów, będących skutkiem istnienia nowych mediów, autorzy książki "Edukacja w czasach cyfrowej zarazy" stawiają fundamentalne pytanie: jak współczesna edukacja odnajduje się w tej rzeczywistości? Nie chodzi jedynie o integrację nowych mediów jako narzędzi dydaktycznych, ale o całkowitą rekonstrukcję spojrzenia na edukację. Książka proponuje, aby nowoczesne nauczanie bazowało na koncepcjach nowych mediów i ich właściwościach, w pełni uwzględniając strategie uczenia się oraz percepcji, które harmonizują z najnowszymi odkryciami w dziedzinie psychologii i neurobiologii. Ważne jest przy tym zachowanie zarówno powagi, jak i statusu humanistyki.
