Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziennik. 1946–1949, 1966–1971
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza książka stanowi nie tylko wspaniałe dzieło literackie, ale również cenne świadectwo historyczne Europy, o czym świadczy pochlebna opinia Petera von Matta, prezesa Fundacji Maxa Frischa. W okresie tworzenia notatek do „Dziennika”, autor intensywnie podróżował, odwiedzając miasta nie tylko w Europie, w tym w Polsce, ale również w Stanach Zjednoczonych. Opisy miejsc i wydarzeń czynią tę książkę ważnym dokumentem historycznym, ukazującym podnoszącą się z ruin Europę po niedawno zakończonej wojnie.
Dzieło to pełne jest anegdot, zwięzłych dialogów, listów i wątków autobiograficznych, które przeplatają się z elementami literackiej fikcji, takimi jak szkice utworów – wiele z nich później doczekało się publikacji. W wysokim stopniu autotematyczne rozważania o sztuce i literaturze, a także wzmianki o innych pisarzach i dziełach, pozwalają na wgląd w umysł wybitnego twórcy, jakim był Max Frisch.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza książka stanowi nie tylko wspaniałe dzieło literackie, ale również cenne świadectwo historyczne Europy, o czym świadczy pochlebna opinia Petera von Matta, prezesa Fundacji Maxa Frischa. W okresie tworzenia notatek do „Dziennika”, autor intensywnie podróżował, odwiedzając miasta nie tylko w Europie, w tym w Polsce, ale również w Stanach Zjednoczonych. Opisy miejsc i wydarzeń czynią tę książkę ważnym dokumentem historycznym, ukazującym podnoszącą się z ruin Europę po niedawno zakończonej wojnie.
Dzieło to pełne jest anegdot, zwięzłych dialogów, listów i wątków autobiograficznych, które przeplatają się z elementami literackiej fikcji, takimi jak szkice utworów – wiele z nich później doczekało się publikacji. W wysokim stopniu autotematyczne rozważania o sztuce i literaturze, a także wzmianki o innych pisarzach i dziełach, pozwalają na wgląd w umysł wybitnego twórcy, jakim był Max Frisch.
