Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej ADHD i ADD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W 2018 roku ukazało się nowe wydanie książki, które szczególnie polecamy. Na rynku dostępnych jest wiele publikacji dotyczących pracy z dziećmi z ADHD, jednak ta pozycja wyróżnia się swoim holistycznym podejściem do młodego człowieka. Zawiera w sobie analizę, która uwzględnia zarówno aspekty psychologiczne, jak i zainteresowania dziecka w różnych dziedzinach życia, jednocześnie zwracając uwagę na jego stan psychiczny. Książka napisana jest przystępnym językiem, a jej treść wzbogacają teksty z różnych dziedzin oraz własne obserwacje autorki.
Zawarta w publikacji wiedza teoretyczna idzie w parze z praktyką, a autorka dzieli się swoimi doświadczeniami wyniesionymi z pracy jako nauczycielka i terapeutka, pracując z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Książka ta może być cennym źródłem wiedzy dla przyszłych terapeutów, nauczycieli, pedagogów i rodziców, a także dla wszystkich, którzy pragną poszerzyć swoje umiejętności w pomaganiu innym.
Autorka podkreśla, że rysunek to nie tylko forma komunikacji, tak istotna w naszym pełnym symboli i znaków świecie, ale także źródło przyjemności, które wyzwala spontaniczność oraz pomaga w rozwoju osobistym. Dzięki rysowaniu można przełamywać bariery w wyrażaniu siebie, w mowie czy piśmie, co ostatecznie przyczynia się do wzmocnienia poczucia własnej wartości i osiągnięcia zamierzonych celów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W 2018 roku ukazało się nowe wydanie książki, które szczególnie polecamy. Na rynku dostępnych jest wiele publikacji dotyczących pracy z dziećmi z ADHD, jednak ta pozycja wyróżnia się swoim holistycznym podejściem do młodego człowieka. Zawiera w sobie analizę, która uwzględnia zarówno aspekty psychologiczne, jak i zainteresowania dziecka w różnych dziedzinach życia, jednocześnie zwracając uwagę na jego stan psychiczny. Książka napisana jest przystępnym językiem, a jej treść wzbogacają teksty z różnych dziedzin oraz własne obserwacje autorki.
Zawarta w publikacji wiedza teoretyczna idzie w parze z praktyką, a autorka dzieli się swoimi doświadczeniami wyniesionymi z pracy jako nauczycielka i terapeutka, pracując z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Książka ta może być cennym źródłem wiedzy dla przyszłych terapeutów, nauczycieli, pedagogów i rodziców, a także dla wszystkich, którzy pragną poszerzyć swoje umiejętności w pomaganiu innym.
Autorka podkreśla, że rysunek to nie tylko forma komunikacji, tak istotna w naszym pełnym symboli i znaków świecie, ale także źródło przyjemności, które wyzwala spontaniczność oraz pomaga w rozwoju osobistym. Dzięki rysowaniu można przełamywać bariery w wyrażaniu siebie, w mowie czy piśmie, co ostatecznie przyczynia się do wzmocnienia poczucia własnej wartości i osiągnięcia zamierzonych celów.
