Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Drucker o marketingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Esencja wiedzy marketingowej mistrza Petera Druckera, poparta praktycznymi przykładami, to nieodzowna pozycja dla każdego marketingowca. Po raz pierwszy dostępna po polsku, książka przedstawia kluczowe koncepcje jednego z najwybitniejszych myślicieli w dziedzinie zarządzania. Bill Cohen zilustrował zasady Druckera własnymi studiami przypadków z życia korporacyjnego. Aby zrozumieć pełny obraz marketingu, należy podchodzić do niego holistycznie - jest to strategia stosowana przez najskuteczniejsze firmy, dla których marketing jest siłą napędową. Budowanie, komunikacja i dostarczanie wartości w celu przyciągania, utrzymywania i rozwijania bazy klientów stanowią nadrzędną misję tych organizacji. Peter Drucker doskonale to rozumiał, a Bill Cohen świetnie uchwycił tę esencję w niniejszej książce. Szczerze polecam to dzieło.
Philip Kotler z Kellogg School of Management na Uniwersytecie Northwestern w przedmowie wyraża nadzieję, że wskazówki z książki Cohena zostaną docenione przez osoby pełniące wpływowe role - menedżerów, profesorów oraz studentów, aby mogły przynieść korzyść ich organizacjom. Joseph A. Maciariello, profesor zarządzania w Horton oraz Drucker School of Management, a także współautor "The Drucker Difference", podkreśla to te same zalety.
William Pollard, honorowy prezes The ServiceMaster Company, uważa, że unikalne zdolności Billa Cohena pomagają zrozumieć i wdrożyć myśli Druckera, zwłaszcza w kontekście marketingu w dynamicznie zmieniającym się świecie. Drucker wielokrotnie podkreślał, że najważniejsze funkcje biznesowe to marketing i innowacje, ponieważ to one generują nowych klientów. Jack Trout, światowy ekspert marketingowy, dodaje, że cokolwiek Drucker powiedział o marketingu, jest warte uwagi.
Bill Cohen analizuje, syntetyzuje i stosuje w praktyce każdy element idei Druckera dotyczących tworzenia klienta, co jest jego największym osiągnięciem. Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Institute oraz felietonista Forbes.com, także docenia te wartości w książce Cohena.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Esencja wiedzy marketingowej mistrza Petera Druckera, poparta praktycznymi przykładami, to nieodzowna pozycja dla każdego marketingowca. Po raz pierwszy dostępna po polsku, książka przedstawia kluczowe koncepcje jednego z najwybitniejszych myślicieli w dziedzinie zarządzania. Bill Cohen zilustrował zasady Druckera własnymi studiami przypadków z życia korporacyjnego. Aby zrozumieć pełny obraz marketingu, należy podchodzić do niego holistycznie - jest to strategia stosowana przez najskuteczniejsze firmy, dla których marketing jest siłą napędową. Budowanie, komunikacja i dostarczanie wartości w celu przyciągania, utrzymywania i rozwijania bazy klientów stanowią nadrzędną misję tych organizacji. Peter Drucker doskonale to rozumiał, a Bill Cohen świetnie uchwycił tę esencję w niniejszej książce. Szczerze polecam to dzieło.
Philip Kotler z Kellogg School of Management na Uniwersytecie Northwestern w przedmowie wyraża nadzieję, że wskazówki z książki Cohena zostaną docenione przez osoby pełniące wpływowe role - menedżerów, profesorów oraz studentów, aby mogły przynieść korzyść ich organizacjom. Joseph A. Maciariello, profesor zarządzania w Horton oraz Drucker School of Management, a także współautor "The Drucker Difference", podkreśla to te same zalety.
William Pollard, honorowy prezes The ServiceMaster Company, uważa, że unikalne zdolności Billa Cohena pomagają zrozumieć i wdrożyć myśli Druckera, zwłaszcza w kontekście marketingu w dynamicznie zmieniającym się świecie. Drucker wielokrotnie podkreślał, że najważniejsze funkcje biznesowe to marketing i innowacje, ponieważ to one generują nowych klientów. Jack Trout, światowy ekspert marketingowy, dodaje, że cokolwiek Drucker powiedział o marketingu, jest warte uwagi.
Bill Cohen analizuje, syntetyzuje i stosuje w praktyce każdy element idei Druckera dotyczących tworzenia klienta, co jest jego największym osiągnięciem. Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Institute oraz felietonista Forbes.com, także docenia te wartości w książce Cohena.
