Książka - Drucker o marketingu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Drucker o marketingu

Drucker o marketingu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Esencja wiedzy marketingowej mistrza Petera Druckera, poparta praktycznymi przykładami, to nieodzowna pozycja dla każdego marketingowca. Po raz pierwszy dostępna po polsku, książka przedstawia kluczowe koncepcje jednego z najwybitniejszych myślicieli w dziedzinie zarządzania. Bill Cohen zilustrował zasady Druckera własnymi studiami przypadków z życia korporacyjnego. Aby zrozumieć pełny obraz marketingu, należy podchodzić do niego holistycznie - jest to strategia stosowana przez najskuteczniejsze firmy, dla których marketing jest siłą napędową. Budowanie, komunikacja i dostarczanie wartości w celu przyciągania, utrzymywania i rozwijania bazy klientów stanowią nadrzędną misję tych organizacji. Peter Drucker doskonale to rozumiał, a Bill Cohen świetnie uchwycił tę esencję w niniejszej książce. Szczerze polecam to dzieło.

Philip Kotler z Kellogg School of Management na Uniwersytecie Northwestern w przedmowie wyraża nadzieję, że wskazówki z książki Cohena zostaną docenione przez osoby pełniące wpływowe role - menedżerów, profesorów oraz studentów, aby mogły przynieść korzyść ich organizacjom. Joseph A. Maciariello, profesor zarządzania w Horton oraz Drucker School of Management, a także współautor "The Drucker Difference", podkreśla to te same zalety.

William Pollard, honorowy prezes The ServiceMaster Company, uważa, że unikalne zdolności Billa Cohena pomagają zrozumieć i wdrożyć myśli Druckera, zwłaszcza w kontekście marketingu w dynamicznie zmieniającym się świecie. Drucker wielokrotnie podkreślał, że najważniejsze funkcje biznesowe to marketing i innowacje, ponieważ to one generują nowych klientów. Jack Trout, światowy ekspert marketingowy, dodaje, że cokolwiek Drucker powiedział o marketingu, jest warte uwagi.

Bill Cohen analizuje, syntetyzuje i stosuje w praktyce każdy element idei Druckera dotyczących tworzenia klienta, co jest jego największym osiągnięciem. Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Institute oraz felietonista Forbes.com, także docenia te wartości w książce Cohena.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Esencja wiedzy marketingowej mistrza Petera Druckera, poparta praktycznymi przykładami, to nieodzowna pozycja dla każdego marketingowca. Po raz pierwszy dostępna po polsku, książka przedstawia kluczowe koncepcje jednego z najwybitniejszych myślicieli w dziedzinie zarządzania. Bill Cohen zilustrował zasady Druckera własnymi studiami przypadków z życia korporacyjnego. Aby zrozumieć pełny obraz marketingu, należy podchodzić do niego holistycznie - jest to strategia stosowana przez najskuteczniejsze firmy, dla których marketing jest siłą napędową. Budowanie, komunikacja i dostarczanie wartości w celu przyciągania, utrzymywania i rozwijania bazy klientów stanowią nadrzędną misję tych organizacji. Peter Drucker doskonale to rozumiał, a Bill Cohen świetnie uchwycił tę esencję w niniejszej książce. Szczerze polecam to dzieło.

Philip Kotler z Kellogg School of Management na Uniwersytecie Northwestern w przedmowie wyraża nadzieję, że wskazówki z książki Cohena zostaną docenione przez osoby pełniące wpływowe role - menedżerów, profesorów oraz studentów, aby mogły przynieść korzyść ich organizacjom. Joseph A. Maciariello, profesor zarządzania w Horton oraz Drucker School of Management, a także współautor "The Drucker Difference", podkreśla to te same zalety.

William Pollard, honorowy prezes The ServiceMaster Company, uważa, że unikalne zdolności Billa Cohena pomagają zrozumieć i wdrożyć myśli Druckera, zwłaszcza w kontekście marketingu w dynamicznie zmieniającym się świecie. Drucker wielokrotnie podkreślał, że najważniejsze funkcje biznesowe to marketing i innowacje, ponieważ to one generują nowych klientów. Jack Trout, światowy ekspert marketingowy, dodaje, że cokolwiek Drucker powiedział o marketingu, jest warte uwagi.

Bill Cohen analizuje, syntetyzuje i stosuje w praktyce każdy element idei Druckera dotyczących tworzenia klienta, co jest jego największym osiągnięciem. Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Institute oraz felietonista Forbes.com, także docenia te wartości w książce Cohena.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 43.18 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 288
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 17 × 23 mm
ID: 9788363566241
Autorzy:

Inne książki: William A. Cohen

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info