Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Doświadczenie wewnętrzne bohatera w dziele filmowym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór ten zawiera dogłębne eseje, które analizują i interpretują, w jaki sposób w filmach przedstawiony jest złożony świat wewnętrznych przeżyć bohaterów. Prace te koncentrują się na takich filmach jak "Świadectwo urodzenia" Stanisława Różewicza, "Konformista" Bernardo Bertolucciego, "Lokator" Romana Polańskiego, "Panny z Wilka" Andrzeja Wajdy, "Łagodna" Piotra Dumały, "Aleksandra" Aleksandra Sokurowa oraz "Wołanie" Marcina Dudziaka.
Interpretacje zamieszczone w książce wykorzystują antropologiczno-morfologiczną metodę analizy, polegającą na wydobywaniu znaczeń obecnych w obrazach filmowych. Proces ten opiera się na starannie przeprowadzonych badaniach, które poprzedzają samą interpretację. Autorzy, stosując rygorystyczne podejście metodologiczne, odkrywają niezauważone dotąd artystyczne bogactwo i głębokie znaczenia w znanych dziełach filmowych. Ich prace stanowią dowód na to, że filmoznawstwo może być precyzyjne, konsekwentne i uwzględniać aspekty antropologiczne.
Monografia została zrealizowana przez Zespół Badań nad Filmem w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego i zawiera prace naukowców takich jak Robert Birhkolc, Maciej P. Górnicki-Olszewski, Agnieszka Korycka, Seweryn Kuśmierczyk, Jacek Pająk oraz Aleksandra Paszkowska.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór ten zawiera dogłębne eseje, które analizują i interpretują, w jaki sposób w filmach przedstawiony jest złożony świat wewnętrznych przeżyć bohaterów. Prace te koncentrują się na takich filmach jak "Świadectwo urodzenia" Stanisława Różewicza, "Konformista" Bernardo Bertolucciego, "Lokator" Romana Polańskiego, "Panny z Wilka" Andrzeja Wajdy, "Łagodna" Piotra Dumały, "Aleksandra" Aleksandra Sokurowa oraz "Wołanie" Marcina Dudziaka.
Interpretacje zamieszczone w książce wykorzystują antropologiczno-morfologiczną metodę analizy, polegającą na wydobywaniu znaczeń obecnych w obrazach filmowych. Proces ten opiera się na starannie przeprowadzonych badaniach, które poprzedzają samą interpretację. Autorzy, stosując rygorystyczne podejście metodologiczne, odkrywają niezauważone dotąd artystyczne bogactwo i głębokie znaczenia w znanych dziełach filmowych. Ich prace stanowią dowód na to, że filmoznawstwo może być precyzyjne, konsekwentne i uwzględniać aspekty antropologiczne.
Monografia została zrealizowana przez Zespół Badań nad Filmem w Instytucie Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego i zawiera prace naukowców takich jak Robert Birhkolc, Maciej P. Górnicki-Olszewski, Agnieszka Korycka, Seweryn Kuśmierczyk, Jacek Pająk oraz Aleksandra Paszkowska.
