InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja zawiera kolorowe karty pracy pomocne podczas przeprowadzania diagnozy przedszkolnej w ostatnim roku edukacji przedszkolnej.
Diagnoza ma na celu udzielenie rodzicom informacji związanych z zakresem przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole oraz jego funkcjonowania w grupie rówieśniczej. Punktem wyjścia jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego. Karty pracy zawierają zestawy ćwiczeń nawiązujące do najważniejszych obszarów rozwoju dziecka: poznawczego (przygotowanie do pisania, czytania i liczenia) i społecznego.
Publikację podzielono na dwie części; pierwsza zawiera karty, które powinny być wykorzystane do diagnozy w październiku, druga to karty przeznaczone na kwiecień. Na końcu kart znajdują się arkusze do wpisania wyników diagnozy ucznia zarówno związanych z wykonaniem zadań w kartach pracy, jak i z przebiegiem obserwacji dokonanych przez nauczyciela zgodnie z wytycznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja zawiera kolorowe karty pracy pomocne podczas przeprowadzania diagnozy przedszkolnej w ostatnim roku edukacji przedszkolnej.
Diagnoza ma na celu udzielenie rodzicom informacji związanych z zakresem przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole oraz jego funkcjonowania w grupie rówieśniczej. Punktem wyjścia jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego. Karty pracy zawierają zestawy ćwiczeń nawiązujące do najważniejszych obszarów rozwoju dziecka: poznawczego (przygotowanie do pisania, czytania i liczenia) i społecznego.
Publikację podzielono na dwie części; pierwsza zawiera karty, które powinny być wykorzystane do diagnozy w październiku, druga to karty przeznaczone na kwiecień. Na końcu kart znajdują się arkusze do wpisania wyników diagnozy ucznia zarówno związanych z wykonaniem zadań w kartach pracy, jak i z przebiegiem obserwacji dokonanych przez nauczyciela zgodnie z wytycznymi.