Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Design i moda w przedwojennej Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Album ten zwraca uwagę na polski design, architekturę wnętrz i modę w okresie międzywojennym, od wpływowej Wystawy Paryskiej z 1925 roku aż do 1939 roku. Publikacja skupia się na prezentacji najciekawszych projektów, w tym unikalnych mebli, funkcjonalnej ceramiki, eleganckiej zastawy stołowej oraz pojazdów takich jak samochody, motocykle, a nawet lokomotywy. Czytelnicy mogą spodziewać się szczegółowych opisów wnętrz ówczesnych mieszkań i sklepów, jak również oryginalnych kreacji modowych stworzonych w polskich pracowniach artystycznych i projektowych tamtego okresu. Album rozpoczyna się od obszernego omówienia tła historycznego, a jego zawartość uzupełnia około 250 ilustracji, zarówno w kolorze, jak i czarno-białych, które wzbogacają przekaz wizualny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Album ten zwraca uwagę na polski design, architekturę wnętrz i modę w okresie międzywojennym, od wpływowej Wystawy Paryskiej z 1925 roku aż do 1939 roku. Publikacja skupia się na prezentacji najciekawszych projektów, w tym unikalnych mebli, funkcjonalnej ceramiki, eleganckiej zastawy stołowej oraz pojazdów takich jak samochody, motocykle, a nawet lokomotywy. Czytelnicy mogą spodziewać się szczegółowych opisów wnętrz ówczesnych mieszkań i sklepów, jak również oryginalnych kreacji modowych stworzonych w polskich pracowniach artystycznych i projektowych tamtego okresu. Album rozpoczyna się od obszernego omówienia tła historycznego, a jego zawartość uzupełnia około 250 ilustracji, zarówno w kolorze, jak i czarno-białych, które wzbogacają przekaz wizualny.
