Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dębno Podhalańskie. Kościół drewniany
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W drugim wydaniu monografii poświęconej jednemu z najwspanialszych drewnianych kościołów w Polsce, wyróżnionemu na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO, odkrywamy fascynujące dzieje kościoła św. Michała Archanioła w Dębnie. W XX wieku autorzy tacy jak Michał Marczak, Tadeusz Chrzanowski, Marian Kornecki, Hanna Pieńkowska-Staich i Tadeusz Staich z ogromnym uznaniem opisywali niezwykłe piękno tej świątyni. Książka jest efektem intensywnych badań, które skupiły się na uchwyceniu nie tylko historii i sztuki, ale także lokalnej dumy z tej perły architektury. Oprócz zachwytu nad walorami estetycznymi, wyraźnie pobrzmiewa tu również autentyczna pasja, by średniowieczny zabytek był dziś wyraźnym świadectwem wiary i nieustającego dążenia do ponadczasowego piękna.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W drugim wydaniu monografii poświęconej jednemu z najwspanialszych drewnianych kościołów w Polsce, wyróżnionemu na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO, odkrywamy fascynujące dzieje kościoła św. Michała Archanioła w Dębnie. W XX wieku autorzy tacy jak Michał Marczak, Tadeusz Chrzanowski, Marian Kornecki, Hanna Pieńkowska-Staich i Tadeusz Staich z ogromnym uznaniem opisywali niezwykłe piękno tej świątyni. Książka jest efektem intensywnych badań, które skupiły się na uchwyceniu nie tylko historii i sztuki, ale także lokalnej dumy z tej perły architektury. Oprócz zachwytu nad walorami estetycznymi, wyraźnie pobrzmiewa tu również autentyczna pasja, by średniowieczny zabytek był dziś wyraźnym świadectwem wiary i nieustającego dążenia do ponadczasowego piękna.
