Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czytanki zdania i teksty w.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stworzona została z myślą o młodszych czytelnikach, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z czytaniem lub potrzebują wsparcia w nauce tej umiejętności. Dzięki zastosowaniu metody sylabowej, dzieci mogą łatwiej opanować sztukę czytania. Tekst jest skonstruowany w taki sposób, że wyrazy podzielone są na sylaby przy pomocy dwóch różnych kolorów czcionki, co ułatwia ich rozróżnianie. Publikacja bazuje na zasadach zapożyczonych z opracowania „Czytanki. Materiały do nauki czytania metodą sylabową”, co zapewnia skuteczność zastosowanej metody. Każda rozkładówka książki wprowadza jedną nową literę, dwuznak lub trójznak. W celach praktycznych, na stronach parzystych znajdują się pełne zdania, natomiast na stronach nieparzystych umieszczono krótkie teksty, w których zoptymalizowano liczbę wyrazów z nowo poznaną literą. Dziecko może więc regularnie ćwiczyć i oswajać się z nowymi znakami. Druga część książki oferuje krótkie opowiadania, które wykorzystują wszystkie litery polskiego alfabetu. W tych fragmentach zrezygnowano jednak z dwukolorowego podziału na sylaby, co stanowi wyzwanie dla małego czytelnika, jednocześnie pomagając doskonalić jego umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stworzona została z myślą o młodszych czytelnikach, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z czytaniem lub potrzebują wsparcia w nauce tej umiejętności. Dzięki zastosowaniu metody sylabowej, dzieci mogą łatwiej opanować sztukę czytania. Tekst jest skonstruowany w taki sposób, że wyrazy podzielone są na sylaby przy pomocy dwóch różnych kolorów czcionki, co ułatwia ich rozróżnianie. Publikacja bazuje na zasadach zapożyczonych z opracowania „Czytanki. Materiały do nauki czytania metodą sylabową”, co zapewnia skuteczność zastosowanej metody. Każda rozkładówka książki wprowadza jedną nową literę, dwuznak lub trójznak. W celach praktycznych, na stronach parzystych znajdują się pełne zdania, natomiast na stronach nieparzystych umieszczono krótkie teksty, w których zoptymalizowano liczbę wyrazów z nowo poznaną literą. Dziecko może więc regularnie ćwiczyć i oswajać się z nowymi znakami. Druga część książki oferuje krótkie opowiadania, które wykorzystują wszystkie litery polskiego alfabetu. W tych fragmentach zrezygnowano jednak z dwukolorowego podziału na sylaby, co stanowi wyzwanie dla małego czytelnika, jednocześnie pomagając doskonalić jego umiejętności.
