Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czytanie ze zrozumieniem. Język polski. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 4. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zeszyt "Czytanie ze zrozumieniem dla klasy 4" to pomoc dydaktyczna stworzona z myślą o uczniach pragnących rozwijać umiejętności analizy i interpretacji tekstów w kontekście przygotowań do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. W książce zamieszczono 12 tekstów, które są starannie dobrane, by odpowiadały poziomowi wiedzy i zdolności czwartoklasistów. Zawartość zeszytu obejmuje fragmenty z lektur obowiązujących według nowej podstawy programowej, jak na przykład fragmenty "Akademii pana Kleksa" Jana Brzechwy, a także inne formy literackie – od prozy, przez poezję, po teksty popularnonaukowe i użytkowe, jak fragmenty dzieła "Wielka księga savoir-vivre'u" Herberta Schwinghammera.
Każdemu z tekstów towarzyszy zestaw około 20 zróżnicowanych ćwiczeń, które mają na celu sprawdzenie rozumienia przeczytanych treści. Te zadania są zgodne z formatem egzaminu ósmoklasisty i obejmują różne typy pytań, takie jak pytania prawda/fałsz, pytania otwarte, uzupełnianie twierdzeń oraz zadania z luką. Na końcu zeszytu znajduje się klucz odpowiedzi, co czyni go przydatnym zarówno do samodzielnej pracy w domu, jak i podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela.
W publikacji znalazły się fragmenty takich utworów jak "Akademia pana Kleksa" Jana Brzechwy, "Mikołajek" autorstwa Rene Goscinny'ego i Jean-Jacques'a Sempé, "Tajemniczy ogród" Frances Hodgson Burnett, "Panna z mokrą głową" Kornela Makuszyńskiego, "Wróżki" Charles'a Perrault, "Klechdy starożytne" Kazimierza Władysława Wójcickiego, "Legendy i podania polskie" Mariana Orłonia, "Pani Twardowska" Adama Mickiewicza, "Bajka o rybaku i rybce" Aleksandra Puszkina oraz "Trzeci kot w worku, czyli rozmaitości świata" Władysława Kopalińskiego. Dzięki temu zróżnicowaniu uczniowie mają okazję poznać szeroki wachlarz literatury, co sprzyja rozwijaniu kompetencji czytelniczych oraz poszerzaniu zasobu słownictwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zeszyt "Czytanie ze zrozumieniem dla klasy 4" to pomoc dydaktyczna stworzona z myślą o uczniach pragnących rozwijać umiejętności analizy i interpretacji tekstów w kontekście przygotowań do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego. W książce zamieszczono 12 tekstów, które są starannie dobrane, by odpowiadały poziomowi wiedzy i zdolności czwartoklasistów. Zawartość zeszytu obejmuje fragmenty z lektur obowiązujących według nowej podstawy programowej, jak na przykład fragmenty "Akademii pana Kleksa" Jana Brzechwy, a także inne formy literackie – od prozy, przez poezję, po teksty popularnonaukowe i użytkowe, jak fragmenty dzieła "Wielka księga savoir-vivre'u" Herberta Schwinghammera.
Każdemu z tekstów towarzyszy zestaw około 20 zróżnicowanych ćwiczeń, które mają na celu sprawdzenie rozumienia przeczytanych treści. Te zadania są zgodne z formatem egzaminu ósmoklasisty i obejmują różne typy pytań, takie jak pytania prawda/fałsz, pytania otwarte, uzupełnianie twierdzeń oraz zadania z luką. Na końcu zeszytu znajduje się klucz odpowiedzi, co czyni go przydatnym zarówno do samodzielnej pracy w domu, jak i podczas zajęć prowadzonych przez nauczyciela.
W publikacji znalazły się fragmenty takich utworów jak "Akademia pana Kleksa" Jana Brzechwy, "Mikołajek" autorstwa Rene Goscinny'ego i Jean-Jacques'a Sempé, "Tajemniczy ogród" Frances Hodgson Burnett, "Panna z mokrą głową" Kornela Makuszyńskiego, "Wróżki" Charles'a Perrault, "Klechdy starożytne" Kazimierza Władysława Wójcickiego, "Legendy i podania polskie" Mariana Orłonia, "Pani Twardowska" Adama Mickiewicza, "Bajka o rybaku i rybce" Aleksandra Puszkina oraz "Trzeci kot w worku, czyli rozmaitości świata" Władysława Kopalińskiego. Dzięki temu zróżnicowaniu uczniowie mają okazję poznać szeroki wachlarz literatury, co sprzyja rozwijaniu kompetencji czytelniczych oraz poszerzaniu zasobu słownictwa.
