Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czym jest projektowanie opakowań?
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Czym jest projektowanie opakowań?" zgłębia fascynujący świat projektowania form, które pełnią wiele istotnych funkcji, takich jak dystrybucja, przechowywanie czy dostarczanie informacji o produkcie i sposobie jego użytkowania. Proces projektowania opakowania jest złożony i zależy od licznych czynników, począwszy od szczegółowych wymagań klienta, które kształtują podejście projektanta.
W obszarze projektowania opakowań działa różnorodna grupa designerów. Część z nich pracuje dla globalnych korporacji, inni z kolei działają na własną rękę dla konkretnych rynków lub wchłonięci w zespoły stworzone przez firmy z innych branż. Końcowy rozdział książki ukazuje, jak różnorodne strategie pracy różnorodnych agencji designu mogą prowadzić do wyjątkowo inspirujących wyników, co pokazuje, jak kreatywnym polem jest projektowanie opakowań.
Grafik chwali książkę za jej głębokie przemyślenia i prezentację inspirujących projektów, które są idealne dla studentów oraz osób zaczynających swoją przygodę z projektowaniem opakowań. Impackt podkreśla bogactwo książki w przykłady, które zostały gruntownie przeanalizowane pod kątem struktury, komunikatywności i estetyki wizualnej.
Zarazem książka nie boi się poruszać globalnych, historycznych i środowiskowych aspektów przemysłu opakowań. Oferuje praktyczne porady dla tych, którzy chcą tworzyć różnorodne formy opakowań, takie jak pudełka kartonowe, butelki czy opakowania na płyty CD. Dla osób dążących do tworzenia innowacyjnych strategii marketingowych i opakowaniowych, ta pozycja stanowi źródło wielu interesujących informacji i inspiracji, jak podkreśla Computer Arts Project.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
34.82 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 3 szt.
Dostępna ilość
83.60
34.82
Książka "Czym jest projektowanie opakowań?" zgłębia fascynujący świat projektowania form, które pełnią wiele istotnych funkcji, takich jak dystrybucja, przechowywanie czy dostarczanie informacji o produkcie i sposobie jego użytkowania. Proces projektowania opakowania jest złożony i zależy od licznych czynników, począwszy od szczegółowych wymagań klienta, które kształtują podejście projektanta.
W obszarze projektowania opakowań działa różnorodna grupa designerów. Część z nich pracuje dla globalnych korporacji, inni z kolei działają na własną rękę dla konkretnych rynków lub wchłonięci w zespoły stworzone przez firmy z innych branż. Końcowy rozdział książki ukazuje, jak różnorodne strategie pracy różnorodnych agencji designu mogą prowadzić do wyjątkowo inspirujących wyników, co pokazuje, jak kreatywnym polem jest projektowanie opakowań.
Grafik chwali książkę za jej głębokie przemyślenia i prezentację inspirujących projektów, które są idealne dla studentów oraz osób zaczynających swoją przygodę z projektowaniem opakowań. Impackt podkreśla bogactwo książki w przykłady, które zostały gruntownie przeanalizowane pod kątem struktury, komunikatywności i estetyki wizualnej.
Zarazem książka nie boi się poruszać globalnych, historycznych i środowiskowych aspektów przemysłu opakowań. Oferuje praktyczne porady dla tych, którzy chcą tworzyć różnorodne formy opakowań, takie jak pudełka kartonowe, butelki czy opakowania na płyty CD. Dla osób dążących do tworzenia innowacyjnych strategii marketingowych i opakowaniowych, ta pozycja stanowi źródło wielu interesujących informacji i inspiracji, jak podkreśla Computer Arts Project.
Szczegóły
Opinie
Książki autora
Podobne
Dla Ciebie
Książki z kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 34.82 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 256
Rok wydania: 2009
Rozmiar: 17 x 22 mm
ID: 9788361380047
Autorzy: Giles Calver, John Berger
Wydawnictwo: Abe Dom Wydawniczy, Dom Wydawniczy ABE
Inne książki tych autorów
34.82 zł
jak nowa
-
34.82 zł
jak nowa
54.6 zł
nowa
-
54.6 zł
nowa
56.25 zł
nowa
-
56.25 zł
nowa
Podobne produkty
23.98 zł
widoczne ślady używania
-
23.98 zł
widoczne ślady używania
14.03 zł
dobry
-
14.03 zł
dobry
6.03 zł
jak nowa
-
6.03 zł
jak nowa
5.95 zł
jak nowa
-
5.95 zł
jak nowa
9.86 zł
nowa
-
9.86 zł
nowa
52.24 zł
jak nowa
-
52.24 zł
jak nowa
41.99 zł
nowa
-
41.99 zł
nowa
56.4 zł
jak nowa
-
56.4 zł
jak nowa
3.36 zł
jak nowa
-
3.36 zł
jak nowa
23.63 zł
jak nowa
-
23.63 zł
jak nowa
3.93 zł
jak nowa
-
3.93 zł
jak nowa
-
9.86 zł
nowa
47.01 zł
nowa
-
47.01 zł
nowa
9.84 zł
nowa
-
9.84 zł
nowa
9.86 zł
nowa
-
9.86 zł
nowa
11.22 zł
jak nowa
-
11.22 zł
jak nowa
-
29.78 zł
nowa
19.38 zł
widoczne ślady używania
-
19.38 zł
widoczne ślady używania
25.24 zł
dobry
-
37.11 zł
jak nowa
-
25.24 zł
dobry
9.01 zł
dobry
-
9.01 zł
dobry
12.81 zł
widoczne ślady używania
-
12.81 zł
widoczne ślady używania
4.43 zł
widoczne ślady używania
-
4.43 zł
widoczne ślady używania
-
25.34 zł
nowa
22.26 zł
jak nowa
-
22.26 zł
jak nowa
-
41.99 zł
nowa
12.3 zł
jak nowa
-
12.3 zł
jak nowa
37.85 zł
nowa
-
37.85 zł
nowa
21.96 zł
jak nowa
-
21.96 zł
jak nowa
12.82 zł
dobry
-
14.96 zł
jak nowa
-
12.82 zł
dobry
-
41.99 zł
nowa
15.37 zł
jak nowa
-
15.37 zł
jak nowa
10.37 zł
jak nowa
-
10.37 zł
jak nowa
33.54 zł
nowa
-
33.54 zł
nowa
15.09 zł
dobry
-
15.09 zł
dobry
2.47 zł
dobry
-
2.89 zł
jak nowa
-
2.47 zł
dobry
Może Ci się spodobać
Inne książki z tej samej kategorii
57.54 zł
jak nowa
-
57.54 zł
jak nowa
15.23 zł
dobry
-
15.23 zł
dobry
-
35.36 zł
nowa
3.58 zł
jak nowa
-
3.58 zł
jak nowa
54.21 zł
nowa
-
54.21 zł
nowa
9.01 zł
jak nowa
-
9.01 zł
jak nowa
5.94 zł
jak nowa
-
5.94 zł
jak nowa
30.84 zł
jak nowa
-
30.84 zł
jak nowa
59.7 zł
nowa
-
59.7 zł
nowa
49.01 zł
nowa
-
49.01 zł
nowa
21.84 zł
dobry
-
31.72 zł
jak nowa
-
21.84 zł
dobry
5.48 zł
dobry
-
5.48 zł
dobry
6.36 zł
dobry
-
7.45 zł
jak nowa
-
6.36 zł
dobry
56.86 zł
jak nowa
-
56.86 zł
jak nowa
119.97 zł
jak nowa
-
119.97 zł
jak nowa
48.78 zł
nowa
-
48.78 zł
nowa
17.71 zł
widoczne ślady używania
-
17.71 zł
widoczne ślady używania
163.85 zł
jak nowa
-
163.85 zł
jak nowa
38.51 zł
nowa
-
38.51 zł
nowa
18.62 zł
widoczne ślady używania
-
28.1 zł
jak nowa
-
24.36 zł
dobry
-
18.62 zł
widoczne ślady używania
21.03 zł
jak nowa
-
21.03 zł
jak nowa
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
880 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka

11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier

13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł
Punkt odbioru (Dębica)

5.00 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata

Zwykły przelew