Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Człowiek w świecie obrazów
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne społeczeństwo nieustannie otacza wizualny przekaz, co podkreśla kluczową rolę obrazu w naszym codziennym życiu. Kulturowy krajobraz XXI wieku charakteryzuje się dominacją treści audiowizualnych, które wspierają nas w każdym etapie rozwoju od najmłodszych lat. To właśnie media, zwłaszcza telewizja, internet i urządzenia mobilne, odegrały decydującą rolę w kształtowaniu i rozpowszechnianiu wizualności na niespotykaną dotąd skalę. Przed erą cyfrową tworzenie i udostępnianie obrazów było o wiele bardziej ograniczone.
Autorzy książki postanowili poruszyć ten temat, aby zwrócić uwagę na istotne braki edukacyjne w kontekście analizy i interpretacji obrazów, mimo ich wszechobecności we wszystkich aspektach życia. W świecie zdominowanym przez technologie informacyjno-komunikacyjne, wizualność nie tylko dorównuje, ale często przewyższa znaczeniem tradycyjne formy komunikacji, takie jak teksty pisane czy mówione. Wartość obrazu w komunikacji wizualnej jest dziś niezaprzeczalna.
prof. Grażyna Penkowska
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
27.86 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
7.24 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 14 szt.
Współczesne społeczeństwo nieustannie otacza wizualny przekaz, co podkreśla kluczową rolę obrazu w naszym codziennym życiu. Kulturowy krajobraz XXI wieku charakteryzuje się dominacją treści audiowizualnych, które wspierają nas w każdym etapie rozwoju od najmłodszych lat. To właśnie media, zwłaszcza telewizja, internet i urządzenia mobilne, odegrały decydującą rolę w kształtowaniu i rozpowszechnianiu wizualności na niespotykaną dotąd skalę. Przed erą cyfrową tworzenie i udostępnianie obrazów było o wiele bardziej ograniczone.
Autorzy książki postanowili poruszyć ten temat, aby zwrócić uwagę na istotne braki edukacyjne w kontekście analizy i interpretacji obrazów, mimo ich wszechobecności we wszystkich aspektach życia. W świecie zdominowanym przez technologie informacyjno-komunikacyjne, wizualność nie tylko dorównuje, ale często przewyższa znaczeniem tradycyjne formy komunikacji, takie jak teksty pisane czy mówione. Wartość obrazu w komunikacji wizualnej jest dziś niezaprzeczalna.
prof. Grażyna Penkowska