Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Człowiek w świecie obrazów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne społeczeństwo nieustannie otacza wizualny przekaz, co podkreśla kluczową rolę obrazu w naszym codziennym życiu. Kulturowy krajobraz XXI wieku charakteryzuje się dominacją treści audiowizualnych, które wspierają nas w każdym etapie rozwoju od najmłodszych lat. To właśnie media, zwłaszcza telewizja, internet i urządzenia mobilne, odegrały decydującą rolę w kształtowaniu i rozpowszechnianiu wizualności na niespotykaną dotąd skalę. Przed erą cyfrową tworzenie i udostępnianie obrazów było o wiele bardziej ograniczone.
Autorzy książki postanowili poruszyć ten temat, aby zwrócić uwagę na istotne braki edukacyjne w kontekście analizy i interpretacji obrazów, mimo ich wszechobecności we wszystkich aspektach życia. W świecie zdominowanym przez technologie informacyjno-komunikacyjne, wizualność nie tylko dorównuje, ale często przewyższa znaczeniem tradycyjne formy komunikacji, takie jak teksty pisane czy mówione. Wartość obrazu w komunikacji wizualnej jest dziś niezaprzeczalna.
prof. Grażyna Penkowska
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne społeczeństwo nieustannie otacza wizualny przekaz, co podkreśla kluczową rolę obrazu w naszym codziennym życiu. Kulturowy krajobraz XXI wieku charakteryzuje się dominacją treści audiowizualnych, które wspierają nas w każdym etapie rozwoju od najmłodszych lat. To właśnie media, zwłaszcza telewizja, internet i urządzenia mobilne, odegrały decydującą rolę w kształtowaniu i rozpowszechnianiu wizualności na niespotykaną dotąd skalę. Przed erą cyfrową tworzenie i udostępnianie obrazów było o wiele bardziej ograniczone.
Autorzy książki postanowili poruszyć ten temat, aby zwrócić uwagę na istotne braki edukacyjne w kontekście analizy i interpretacji obrazów, mimo ich wszechobecności we wszystkich aspektach życia. W świecie zdominowanym przez technologie informacyjno-komunikacyjne, wizualność nie tylko dorównuje, ale często przewyższa znaczeniem tradycyjne formy komunikacji, takie jak teksty pisane czy mówione. Wartość obrazu w komunikacji wizualnej jest dziś niezaprzeczalna.
prof. Grażyna Penkowska
