Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czego tu brakuje?
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ilustrowane zagadki przeznaczone są dla dzieci w wieku 3-5 lat. Na każdej stronie znajduje się krótka rymowanka oraz kolorowa ilustracja przedstawiająca dany przedmiot pozbawiony jakiegoś elementu. Zadaniem malucha jest nazwanie brakującego szczegółu oraz określenie, gdzie powinien się znajdować, by przedmiot spełniał swoją funkcję. Dzięki tym łamigłówkom dziecko ćwiczy spostrzeganie wzrokowe, doskonali koncentrację uwagi i umiejętność myślenia operacyjnego, zapamiętuje nowe nazwy, a przy tym przyjemnie spędza czas. Zagadki mogą służyć nie tylko do treningu umysłu dla najmłodszych, ale można potraktować je także jako okazję do wzbogacania słownictwa przez starsze dzieci. Bowiem rozwiązując łamigłówki, nie wystarczy jedynie wskazać brakujący element, ale ważne jest także to, by poprawnie go nazwać. Oprócz prostych nazw pojawiają się także nieco trudniejsze lub rzadziej używane, jak lufcik w oknie czy cięciwa łuku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ilustrowane zagadki przeznaczone są dla dzieci w wieku 3-5 lat. Na każdej stronie znajduje się krótka rymowanka oraz kolorowa ilustracja przedstawiająca dany przedmiot pozbawiony jakiegoś elementu. Zadaniem malucha jest nazwanie brakującego szczegółu oraz określenie, gdzie powinien się znajdować, by przedmiot spełniał swoją funkcję. Dzięki tym łamigłówkom dziecko ćwiczy spostrzeganie wzrokowe, doskonali koncentrację uwagi i umiejętność myślenia operacyjnego, zapamiętuje nowe nazwy, a przy tym przyjemnie spędza czas. Zagadki mogą służyć nie tylko do treningu umysłu dla najmłodszych, ale można potraktować je także jako okazję do wzbogacania słownictwa przez starsze dzieci. Bowiem rozwiązując łamigłówki, nie wystarczy jedynie wskazać brakujący element, ale ważne jest także to, by poprawnie go nazwać. Oprócz prostych nazw pojawiają się także nieco trudniejsze lub rzadziej używane, jak lufcik w oknie czy cięciwa łuku.