Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia kaligraficzne dla klas 4-6
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Ćwiczenia kaligraficzne Piszę po śladzie, cz. II” jest skierowana do uczniów klas IV-VI, a także do starszych osób, które zmagają się z trudnościami w opanowaniu poprawnej kaligrafii. Na rynku edukacyjnym dostępnych jest wiele publikacji wspomagających naukę pisania, jednak wybór odpowiednich materiałów nie zawsze jest prosty. Prezentowane ćwiczenia wyróżniają się swoją wyjątkową skutecznością, dzięki czemu zyskują uznanie wśród rodziców i nauczycieli. Projektując tę książkę, uwzględniono wszystkie niezbędne standardy, mające na celu przygotowanie dziecka do płynnego pisania.
Publikacja znajduje zastosowanie zarówno w szkole, jak i w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, może być również wykorzystana podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także w domowych warunkach z udziałem rodziców. Na 109 stronach zawarto litery alfabetu, które są uporządkowane zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w programie nauczania. Każda litera została rozbita na segmenty ułatwiające ćwiczenie kształtnego pisania z zachowaniem prawidłowego kierunku. Wzory liter i ich elementy są przedstawione za pomocą przerywanych linii, a końcowym etapem nauki jest pisanie linią ciągłą o subtelniejszym odcieniu.
Zadaniem ucznia jest najpierw ćwiczenie pisania po śladzie poszczególnych elementów, a następnie całych liter, przestrzegając zasady płynności pisania. Ta publikacja stanowi rewolucyjny krok w obszarze ćwiczeń grafomotorycznych, oferując kompletny zestaw kart z literami alfabetu. Uczeń może stopniowo rozwijać swoje umiejętności, rozpoczynając od pojedynczych elementów, by ostatecznie doskonalić pisanie całych liter.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Ćwiczenia kaligraficzne Piszę po śladzie, cz. II” jest skierowana do uczniów klas IV-VI, a także do starszych osób, które zmagają się z trudnościami w opanowaniu poprawnej kaligrafii. Na rynku edukacyjnym dostępnych jest wiele publikacji wspomagających naukę pisania, jednak wybór odpowiednich materiałów nie zawsze jest prosty. Prezentowane ćwiczenia wyróżniają się swoją wyjątkową skutecznością, dzięki czemu zyskują uznanie wśród rodziców i nauczycieli. Projektując tę książkę, uwzględniono wszystkie niezbędne standardy, mające na celu przygotowanie dziecka do płynnego pisania.
Publikacja znajduje zastosowanie zarówno w szkole, jak i w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, może być również wykorzystana podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także w domowych warunkach z udziałem rodziców. Na 109 stronach zawarto litery alfabetu, które są uporządkowane zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w programie nauczania. Każda litera została rozbita na segmenty ułatwiające ćwiczenie kształtnego pisania z zachowaniem prawidłowego kierunku. Wzory liter i ich elementy są przedstawione za pomocą przerywanych linii, a końcowym etapem nauki jest pisanie linią ciągłą o subtelniejszym odcieniu.
Zadaniem ucznia jest najpierw ćwiczenie pisania po śladzie poszczególnych elementów, a następnie całych liter, przestrzegając zasady płynności pisania. Ta publikacja stanowi rewolucyjny krok w obszarze ćwiczeń grafomotorycznych, oferując kompletny zestaw kart z literami alfabetu. Uczeń może stopniowo rozwijać swoje umiejętności, rozpoczynając od pojedynczych elementów, by ostatecznie doskonalić pisanie całych liter.
