Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia grafomotoryczne dla klas 1-3. Umiem to
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentujemy zeszyt ćwiczeń, który został stworzony z myślą o rozwijaniu umiejętności manualnych oraz orientacji wzrokowo-przestrzennej u dzieci w początkowych klasach szkoły podstawowej. Podstawą pracy z tymi ćwiczeniami, które mają formę zabaw, jest cierpliwość i skoncentrowana uwaga uczniów. Dzięki temu nie tylko wspierają one funkcje poznawcze, takie jak orientacja przestrzenna, pamięć czy planowanie, ale także pozwalają na ich rozwinięcie.
Ćwiczenia te mają dodatkowy wpływ na regulację napięcia mięśniowego w dłoniach i obręczy barkowej, poprawę precyzji ruchów oraz wzmacniają koordynację wzrokowo-ruchową. Proponowane zadania zostały z powodzeniem wdrożone i przetestowane w Ośrodku Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym Zdrowie w Kielcach oraz w Samorządowej Szkole Podstawowej w Ostojowie, przynosząc pozytywne rezultaty w praktyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentujemy zeszyt ćwiczeń, który został stworzony z myślą o rozwijaniu umiejętności manualnych oraz orientacji wzrokowo-przestrzennej u dzieci w początkowych klasach szkoły podstawowej. Podstawą pracy z tymi ćwiczeniami, które mają formę zabaw, jest cierpliwość i skoncentrowana uwaga uczniów. Dzięki temu nie tylko wspierają one funkcje poznawcze, takie jak orientacja przestrzenna, pamięć czy planowanie, ale także pozwalają na ich rozwinięcie.
Ćwiczenia te mają dodatkowy wpływ na regulację napięcia mięśniowego w dłoniach i obręczy barkowej, poprawę precyzji ruchów oraz wzmacniają koordynację wzrokowo-ruchową. Proponowane zadania zostały z powodzeniem wdrożone i przetestowane w Ośrodku Rehabilitacji Dzieci w Centrum Medycznym Zdrowie w Kielcach oraz w Samorządowej Szkole Podstawowej w Ostojowie, przynosząc pozytywne rezultaty w praktyce.
