Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ciemna strona gastronomii
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.
Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?
A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?
Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.
Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.
Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.
Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?
A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?
Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.
Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.
Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 66.81 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 162
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 165 x 240 mm
ID: 9788393944804
Wydawnictwo: Moja Consulting
Inne książki: Jan Mołoniewicz
91.88 zł
nowa
-
91.88 zł
nowa
Taniej o 7.12 zł 99.00 zł
91.88 zł
nowa
-
91.88 zł
nowa
91.88 zł
nowa
-
91.88 zł
nowa
Taniej o 7.12 zł 99.00 zł
66.81 zł
nowa
-
20.74 zł
dobry
-
66.81 zł
nowa
Inne książki: Klasa 1
35.36 zł
jak nowa
-
35.36 zł
jak nowa
Taniej o 29.54 zł 64.90 zł
31.37 zł
jak nowa
-
31.37 zł
jak nowa
-
24.77 zł
dobry
Taniej o 13.53 zł 44.90 zł
35.35 zł
jak nowa
-
35.35 zł
jak nowa
Taniej o 4.55 zł 39.90 zł
19.49 zł
jak nowa
-
19.49 zł
jak nowa
-
13.58 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 25.41 zł 44.90 zł
30.29 zł
nowa
-
13.13 zł
jak nowa
-
11.55 zł
dobry
-
30.29 zł
nowa
Taniej o 9.70 zł 39.99 zł
68.98 zł
jak nowa
-
68.98 zł
jak nowa
16.54 zł
jak nowa
-
16.54 zł
jak nowa
-
15.00 zł
dobry
-
12.22 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 53.36 zł 69.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew