Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem. Część 1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim - jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Poznasz skuteczne techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku, sposoby wywierania wpływu oraz jak je wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się jak zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, jak opracować menu od strony oferty i prezentacji wizualnej. Nauczysz się, jak ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, jak tworzyć zyskowne promocje i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.
Poradnik powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenia zawodowe autora w międzynarodowych korporacjach gastronomicznych, w polskiej gastronomii oraz we współpracy z polskimi gastronomami. Autor jest praktykiem gastronomii, doradcą i trenerem szkoleniowym, napisał także poradniki branżowe: ,,Ciemna strona gastronomii" (2014) i ,,Menedżer gastronomii" (2017).
Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:
,,Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne."
Malka Kafka - założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody ,,Restaurateur of the year"
,,Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!"
Piotr Popiński - ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim - jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Poznasz skuteczne techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku, sposoby wywierania wpływu oraz jak je wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się jak zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, jak opracować menu od strony oferty i prezentacji wizualnej. Nauczysz się, jak ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, jak tworzyć zyskowne promocje i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.
Poradnik powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenia zawodowe autora w międzynarodowych korporacjach gastronomicznych, w polskiej gastronomii oraz we współpracy z polskimi gastronomami. Autor jest praktykiem gastronomii, doradcą i trenerem szkoleniowym, napisał także poradniki branżowe: ,,Ciemna strona gastronomii" (2014) i ,,Menedżer gastronomii" (2017).
Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:
,,Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne."
Malka Kafka - założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody ,,Restaurateur of the year"
,,Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!"
Piotr Popiński - ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More.