Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli pragniesz, by twój lokal przynosił zyski, ten poradnik jest niezbędnym narzędziem. Znajdziesz w nim nie tylko strategie na zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim sposoby na maksymalizację zysków z każdej transakcji.
Książka odkrywa przed czytelnikami tajniki skutecznej sprzedaży sugerowanej oraz techniki stosowane w branży gastronomicznej, które prowadzą do wyższego rachunku. Uczy, jak wpływać na decyzje gości, zarówno przy codziennej obsłudze, jak i organizacji imprez. Dowiesz się, jak zaaranżować przestrzeń, aby zachęcała gości do wydawania pieniędzy oraz jak skonstruować menu, które przyciąga wzrok i portfele. Autor podpowiada, jak ustalać ceny i prezentować je w sposób skłaniający do zakupów, oraz jak tworzyć i zarządzać promocjami, które się opłacają. Dodatkowo poznasz sposoby motywacji personelu, by zwiększyć efektywność sprzedaży.
Poradnik powstał w oparciu o bogate doświadczenia zawodowe autora zdobywane w międzynarodowych korporacjach oraz współpracy z polskimi lokalami. Autor, praktyk w dziedzinie gastronomii, pełni również rolę doradcy i trenera, a jego wcześniejsze publikacje, takie jak „Ciemna strona gastronomii” (2014) i „Menedżer gastronomii” (2017), zdobyły uznanie w branży.
Rekomendacje znanych postaci z rynku gastronomicznego wspierają wartość tej książki. Malka Kafka, stojąca za sukcesem sieci Tel Aviv by Malka, widzi w niej inspirację do traktowania restauracji jak przedsiębiorstwa generującego zysk. Jej zdaniem autor to jeden z niewielu specjalistów w Polsce, którzy łączą wiedzę akademicką z praktyką w tej dziedzinie. Podobnie Piotr Popiński, właściciel kilku renomowanych restauracji, podkreśla znaczenie efektywnej sprzedaży dla sukcesu każdej gastronomicznej inicjatywy i zdecydowanie poleca inwestycję w wiedzę z tej książki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli pragniesz, by twój lokal przynosił zyski, ten poradnik jest niezbędnym narzędziem. Znajdziesz w nim nie tylko strategie na zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim sposoby na maksymalizację zysków z każdej transakcji.
Książka odkrywa przed czytelnikami tajniki skutecznej sprzedaży sugerowanej oraz techniki stosowane w branży gastronomicznej, które prowadzą do wyższego rachunku. Uczy, jak wpływać na decyzje gości, zarówno przy codziennej obsłudze, jak i organizacji imprez. Dowiesz się, jak zaaranżować przestrzeń, aby zachęcała gości do wydawania pieniędzy oraz jak skonstruować menu, które przyciąga wzrok i portfele. Autor podpowiada, jak ustalać ceny i prezentować je w sposób skłaniający do zakupów, oraz jak tworzyć i zarządzać promocjami, które się opłacają. Dodatkowo poznasz sposoby motywacji personelu, by zwiększyć efektywność sprzedaży.
Poradnik powstał w oparciu o bogate doświadczenia zawodowe autora zdobywane w międzynarodowych korporacjach oraz współpracy z polskimi lokalami. Autor, praktyk w dziedzinie gastronomii, pełni również rolę doradcy i trenera, a jego wcześniejsze publikacje, takie jak „Ciemna strona gastronomii” (2014) i „Menedżer gastronomii” (2017), zdobyły uznanie w branży.
Rekomendacje znanych postaci z rynku gastronomicznego wspierają wartość tej książki. Malka Kafka, stojąca za sukcesem sieci Tel Aviv by Malka, widzi w niej inspirację do traktowania restauracji jak przedsiębiorstwa generującego zysk. Jej zdaniem autor to jeden z niewielu specjalistów w Polsce, którzy łączą wiedzę akademicką z praktyką w tej dziedzinie. Podobnie Piotr Popiński, właściciel kilku renomowanych restauracji, podkreśla znaczenie efektywnej sprzedaży dla sukcesu każdej gastronomicznej inicjatywy i zdecydowanie poleca inwestycję w wiedzę z tej książki.
