Książka - Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem. Część 2

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem. Część 2

Sprzedaż w gastronomii. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem. Część 2

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jeśli pragniesz, by twój lokal przynosił zyski, ten poradnik jest niezbędnym narzędziem. Znajdziesz w nim nie tylko strategie na zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim sposoby na maksymalizację zysków z każdej transakcji.

Książka odkrywa przed czytelnikami tajniki skutecznej sprzedaży sugerowanej oraz techniki stosowane w branży gastronomicznej, które prowadzą do wyższego rachunku. Uczy, jak wpływać na decyzje gości, zarówno przy codziennej obsłudze, jak i organizacji imprez. Dowiesz się, jak zaaranżować przestrzeń, aby zachęcała gości do wydawania pieniędzy oraz jak skonstruować menu, które przyciąga wzrok i portfele. Autor podpowiada, jak ustalać ceny i prezentować je w sposób skłaniający do zakupów, oraz jak tworzyć i zarządzać promocjami, które się opłacają. Dodatkowo poznasz sposoby motywacji personelu, by zwiększyć efektywność sprzedaży.

Poradnik powstał w oparciu o bogate doświadczenia zawodowe autora zdobywane w międzynarodowych korporacjach oraz współpracy z polskimi lokalami. Autor, praktyk w dziedzinie gastronomii, pełni również rolę doradcy i trenera, a jego wcześniejsze publikacje, takie jak „Ciemna strona gastronomii” (2014) i „Menedżer gastronomii” (2017), zdobyły uznanie w branży.

Rekomendacje znanych postaci z rynku gastronomicznego wspierają wartość tej książki. Malka Kafka, stojąca za sukcesem sieci Tel Aviv by Malka, widzi w niej inspirację do traktowania restauracji jak przedsiębiorstwa generującego zysk. Jej zdaniem autor to jeden z niewielu specjalistów w Polsce, którzy łączą wiedzę akademicką z praktyką w tej dziedzinie. Podobnie Piotr Popiński, właściciel kilku renomowanych restauracji, podkreśla znaczenie efektywnej sprzedaży dla sukcesu każdej gastronomicznej inicjatywy i zdecydowanie poleca inwestycję w wiedzę z tej książki.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jeśli pragniesz, by twój lokal przynosił zyski, ten poradnik jest niezbędnym narzędziem. Znajdziesz w nim nie tylko strategie na zwiększenie sprzedaży, ale przede wszystkim sposoby na maksymalizację zysków z każdej transakcji.

Książka odkrywa przed czytelnikami tajniki skutecznej sprzedaży sugerowanej oraz techniki stosowane w branży gastronomicznej, które prowadzą do wyższego rachunku. Uczy, jak wpływać na decyzje gości, zarówno przy codziennej obsłudze, jak i organizacji imprez. Dowiesz się, jak zaaranżować przestrzeń, aby zachęcała gości do wydawania pieniędzy oraz jak skonstruować menu, które przyciąga wzrok i portfele. Autor podpowiada, jak ustalać ceny i prezentować je w sposób skłaniający do zakupów, oraz jak tworzyć i zarządzać promocjami, które się opłacają. Dodatkowo poznasz sposoby motywacji personelu, by zwiększyć efektywność sprzedaży.

Poradnik powstał w oparciu o bogate doświadczenia zawodowe autora zdobywane w międzynarodowych korporacjach oraz współpracy z polskimi lokalami. Autor, praktyk w dziedzinie gastronomii, pełni również rolę doradcy i trenera, a jego wcześniejsze publikacje, takie jak „Ciemna strona gastronomii” (2014) i „Menedżer gastronomii” (2017), zdobyły uznanie w branży.

Rekomendacje znanych postaci z rynku gastronomicznego wspierają wartość tej książki. Malka Kafka, stojąca za sukcesem sieci Tel Aviv by Malka, widzi w niej inspirację do traktowania restauracji jak przedsiębiorstwa generującego zysk. Jej zdaniem autor to jeden z niewielu specjalistów w Polsce, którzy łączą wiedzę akademicką z praktyką w tej dziedzinie. Podobnie Piotr Popiński, właściciel kilku renomowanych restauracji, podkreśla znaczenie efektywnej sprzedaży dla sukcesu każdej gastronomicznej inicjatywy i zdecydowanie poleca inwestycję w wiedzę z tej książki.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 39.79 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 186
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 17 × 24 mm
ID: 9788393944873

Dane producenta:

MoJa Consulting Jan Mołoniewicz , S. Dembego 6/7, 02-796 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 698894474

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info