Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Chemia. Podręcznik do liceów i techników. Część 2. Zakres rozszerzony
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczą się chemii w zakresie rozszerzonym, w nowych 4-letnich liceach lub 5-letnich technikach. Jest on zgodny z podstawą programową MEN, obowiązującą w tych szkołach od września 2019 r.
W drugiej części omówione zostały m.in. takie tematy: chemia roztworów wodnych, elektrochemia, chemia związków nieorganicznych, właściwości pierwiastków grup głównych i grup pobocznych.
Ten podręcznik składa się z pięciu rozdziałów, które podzielono na paragrafy odpowiadające poszczególnym tematom lekcji. Każdy rozdział zamyka dwustronicowy sprawdzian, który pozwoli uczniom samodzielnie sprawdzić i ocenić nabytą wiedzę i umiejętności jej stosowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik jest przeznaczony dla absolwentów szkół podstawowych, którzy uczą się chemii w zakresie rozszerzonym, w nowych 4-letnich liceach lub 5-letnich technikach. Jest on zgodny z podstawą programową MEN, obowiązującą w tych szkołach od września 2019 r.
W drugiej części omówione zostały m.in. takie tematy: chemia roztworów wodnych, elektrochemia, chemia związków nieorganicznych, właściwości pierwiastków grup głównych i grup pobocznych.
Ten podręcznik składa się z pięciu rozdziałów, które podzielono na paragrafy odpowiadające poszczególnym tematom lekcji. Każdy rozdział zamyka dwustronicowy sprawdzian, który pozwoli uczniom samodzielnie sprawdzić i ocenić nabytą wiedzę i umiejętności jej stosowania.